Show simple item record

dc.contributor.authorСавуляк, В. И.ru
dc.contributor.authorЗаболотный, С. А.ru
dc.contributor.authorБакалец, Д. В.ru
dc.contributor.authorСавуляк, В. І.uk
dc.contributor.authorЗаболотний, С. А.uk
dc.contributor.authorБакалець, Д. В.uk
dc.contributor.authorSavulyak, V. I.en
dc.contributor.authorZabolotny, S. A.en
dc.contributor.authorBakalets, D. V.en
dc.date.accessioned2016-01-26T08:30:35Z
dc.date.available2016-01-26T08:30:35Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСавуляк В. И. Оценка прочности соединений, полученных сваркой с сопутствующей пайкой [Текст] / В. И. Савуляк, С. А. Заболотный, Д. В. Бакалец // Автоматическая сварка. – 2015. – № 7(743). – С. 36–41.ru
dc.identifier.issn0005-111X
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5186
dc.description.abstractОбоснована целесообразность и описана технология получения неразъемных соединений путем объединения процессов сварки и пайки, которая использует тепло, выделяемое в процессе горения дуги. Целью работы является установление влияния сформированного паяного компонента на прочность соединения и конструкции в целом. Разработана методика изготовления опытных образцов, позволяющая установить необходимые зависимости прочности соединений от типа паяльного материала и его количества. Непосредственно испытания на прочность и обработку экспериментальных данных выполняли по рекомендациям ГОСТ 28830–90. Использование программ конечно-элементного анализа позволило определить оптимальные режимы сварки с сопутствующей пайкой и количество паяльного материала, который может быть расплавлен. Технология может быть использована для проведения ремонта рам транспортной техники, поврежденных трещинами, путем приваривания усилительных накладок. Также целесообразно использование разработанной технологии при производстве рамных конструкций. Доказано, что применение технологии получения неразъемных соединений путем объединения процессов сварки и пайки с использованием припоев на основе меди может увеличить прочность соединения на треть по сравнению с классическим сварным соединением.ru
dc.description.abstractОбґрунтовано доцільність та описано технологію отримання нероз’ємних з’єднань шляхом поєднання процесів зварювання та паяння, яке використовує тепло, що виділяється в процесі горіння дуги. Метою роботи є встановлення впливу сформованого паяного компоненту на міцність з’єднання та конструкції в цілому. Розроблено методику виготовлення дослідних зразків, що дозволяють встановити необхідні залежності міцності з’єднань від типу паяльного матеріалу та його кількості. Безпосередньо випробовування на міцність та обробку експериментальних даних виконували за рекомендаціями ГОСТ 28830-90. Використання програм кінцево-елементного аналізу дало можливість визначати оптимальні режими зварювання з супутнім паянням і кількість паяльного матеріалу, який може бути розплавлений. Технологія може бути використана для проведення ремонту рам транспортної техніки, які пошкоджені тріщинами, шляхом встановлення підсилювальних накладок. Також доцільним є використання розробленої технології під час виробництва рамних конструкцій. Доведено, що застосування технології поєднання процесів зварювання та паяння з використанням припоїв на основі міді може збільшити міцність з'єднання на третину у порівнянні із класичним зварним з’єднанням.uk
dc.description.abstractGrounded was the rationality and the technology of producing permanent joints by combining the processes of welding and brazing using heat generated in the process of arc burning was described. The aim of the work is to establish the influence of formed brazed component on strength of the joint and structure as a whole. Developed were the methods for manufacture of pilot specimens, allowing establishing the necessary dependencies of strength of joints on type of braze material and its quantity. Namely the strength tests and processing of experimental data were performed in accordance with recommendations of GOST 28830-90. The use of programs of finite element analysis allowed determining the optimal welding conditions with concurrent brazing and the amount of braze material that can be melted. This technology can be used for repair of frames of transport machinery, damaged by cracking, by welding-on of strengthening cover plates. Also, it is rational to use the developed technology in production of frame structures. It was proved that the use of technology for producing permanent joints by combining the processes of welding and brazing using braze alloys based on copper can increase the strength of joint by one third as compared to conventional joint.en
dc.language.isoruru
dc.publisherМеждународная ассоциация «Сварка»ru
dc.subjectрамная конструкцияru
dc.subjectтранспортru
dc.subjectтрещинаru
dc.subjectтехнологияru
dc.subjectремонтru
dc.subjectусилениеru
dc.subjectсваркаru
dc.subjectпайкаru
dc.subjectпрочностьru
dc.subjectрамна конструкціяuk
dc.subjectтранспортuk
dc.subjectтріщинаuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectремонтuk
dc.subjectпідсиленняuk
dc.subjectзварюванняuk
dc.subjectпаянняuk
dc.subjectміцністьuk
dc.subjectrame structureen
dc.subjecttransporten
dc.subjectcracken
dc.subjecttechnologyen
dc.subjectrepairen
dc.subjectstrengtheningen
dc.subjectweldingen
dc.subjectbrazingen
dc.subjectstrengthen
dc.titleОценка прочности соединений, полученных сваркой с сопутствующей пайкойru
dc.title.alternativeОцінка міцності з’єднань отриманих зварюванням з супутнім паяннямuk
dc.title.alternativeEvaluation of strength of joints produced using welding with concurrent brazingen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc621.791


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record