Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСердюк, В. Р.uk
dc.contributor.authorЗаюков, І. В.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T13:27:00Z
dc.date.available2016-01-26T13:27:00Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationСердюк В. Р. Деякі підходи до оцінки ефективності інноваційних технологій професійного навчання [Текст] / В. Р. Сердюк, І. В. Заюков // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2004. - № 5. - С. 111-115.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/110
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5306
dc.description.abstractЗроблений акцент на необхідності впровадження в сучасних умовах інноваційних технологій професійного навчання, перенавчання незайнятого населення як одного з ефективних механізмів активної політики зайнятості. Проаналізовано основні підходи щодо оцінки ефективності освіти в цілому. Приведений алгоритм розрахунку економічної ефективності модульного професійного навчанняuk
dc.description.abstractСделан акцент на необходимости внедрения в современных условиях инновационных технологий профессионального обучения незанятого населения как одного из эффективных механизмов активной политики занятости. Проанализированы основные подходы к оценке эффективности образования в целом. Приведен алгоритм расчета экономической эффективности модульного профессионального обученияru
dc.description.abstractThe article emphasises the necessity of implementing innovation technologies of professional training and retraining of the unemployed as one of efficient mechanism of active employment policy. The basic approaches to evaluate the efficiency of education as the whole were analyzed. The scheme of evaluting the module professional training efficiency is introduceden
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleДеякі підходи до оцінки ефективності інноваційних технологій професійного навчанняuk
dc.title.alternativeSome approaches to evaluation the efficiency of professional training technologiesen
dc.title.alternativeНекоторые подходы к оценке эффективности инновационных технологий профессионального обученияru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc377.1:331.52 (048)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію