Зведення метрик оцінювання рівня обслуговування користувачів на основі експертних оцінок
Author
Теленик, С. Ф.
Ролік, O. I.
Моргаль, O. M.
Квітко, О. С.
Date
2011Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Розглядається проблема оцінювання показників функціонування мереж операторів інформаційно-комунікаційних послуг. Виконано аналіз чинників впливу та існуючих рішень. Поставлено задачу аґреґування показників оцінювання якості сервісів, заданих у вигляді нечітких множин. Наведено метод побудови функції належності та нечітких правил за допомогою навчальних вибірок даних. Розроблено відповідний алгоритм навчання, який дозволяє будувати функції належності вхідних нечітких змінних і формувати нечіткі правила зведення показників оцінювання якості сервісів. Рассмотрена проблема оценки показателей функционирования сетей операторов информационно-коммуникационных услуг. Выполнен анализ факторов влияния и существующих решений. Поставлена задача агрегирования показателей оценки качества сервисов, заданных в виде нечетких множеств. Приведен метод построения функции принадлежности и нечетких правил с помощью обучающих выборок данных. Разработан соответствующий алгоритм обучения, который позволяет строить функции принадлежности входных нечетких переменных и формировать нечеткие правила сведения показателей оценки качества сервисов. Estimation problem of indices of information-communication service network operators functioning is considered. Influencing factors and existing solutions are analyzed. Problem of aggregation of service quality estimation indices, given in form of uncertainty sets, is suggested. Membership function and fuzzy rule construction method based on learning samples is presented. Appropriate learning algorithm, constructing membership functions for uncertain inputs and fuzzy rules for service estimation quality, is developed in the paper.
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1372
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6200