Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.contributor.authorПрыщак, Н. Д.ru
dc.contributor.authorPryschak, M. D.en
dc.date.accessioned2016-01-26T16:23:27Z
dc.date.available2016-01-26T16:23:27Z
dc.date.issued2013-05-21
dc.identifier.citationПрищак М. Д. До питання комунікативного підходу в освіті [Текст] / М. Д. Прищак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2013. - № 1. - С. 133-136.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1139
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6752
dc.description.abstractЗроблено спробу означення комунікативного підходу як важливого методологічного принципу освіти. Увага акцентується на аналізі комунікації як онтологічної, телеологічної та аксіологічної основи розвитку особистості. Визначено характеристики комунікативного підходу.uk
dc.description.abstractСделана попытка определения коммуникативного подхода как значимого методологического принципа образования. Внимание акцентируется на анализе коммуникации как онтологической, телеологической и аксиологической основы развития личности. Определены характеристики коммуникативного подхода.ru
dc.description.abstractThe article attempts to denote communicational approach as an important methodological principle of education and pedagogic. Attention is focused on the analysis of communication as ontological, teleological and axiological foundations of personality development. Determined characteristics of the communicational approach.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleДо питання комунікативного підходу в освітіuk
dc.title.alternativeOn the question of the communicative approach in educationen
dc.title.alternativeК вопросу коммуникативного подхода в образованииru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc37.013.73:101


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію