dc.contributor.author | Кашканов, А. А. | uk, ru |
dc.contributor.author | Kashkanov, A. A. | en |
dc.date.accessioned | 2016-01-26T21:01:55Z | |
dc.date.available | 2016-01-26T21:01:55Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Кашканов А. А. Оцінювання невизначеності значень коефіцієнта зчеплення та її вплив на результати автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод [Текст] / А. А. Кашканов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Автомобіле- та тракторобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 8(1051). – С. 61-66. | uk |
dc.identifier.issn | 2078-6840 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6825 | |
dc.description.abstract | Розглянуті причини виникнення невизначеності значень коефіцієнта зчеплення при проведенні експертиз дорожньо-транспортних пригод, та її вплив на інтерпретацію аналітичних результатів досліджень і розрахунків. Запропоновано шляхи мінімізації суб’єктивності експертного оцінювання значень коефіцієнта зчеплення під час розв’язування типових задач автотехнічної експертизи, що базуються на використанні аксіом теорії ймовірностей, нечіткої логіки та обробки числових даних (результатів вимірювань). | uk |
dc.description.abstract | Reasons of subjective origin vagueness of values adhesion factor are considered during realization of road traffic accidents examinations, and her influence on interpretation of analytical results of researches and calculations. The ways of minimization of expert evaluation subjectivity of values adhesion factor are offered at the decision of typical tasks of motor-vehicle examination, which are based on the use of axioms of chances theory, fuzzy logic and processing of numeric data (results of measuring). | en |
dc.description.abstract | Рассмотрены причины возникновения неопределенности значений коэффициента сцепления при проведении экспертиз ДТП , и ее влияние на интерпретацию аналитических результатов исследований и расчетов. Предложены пути минимизации субъективности экспертной оценки значений коэффициента сцепления при решении типовых задач автотехнической экспертизы , основанные на использовании аксиом теории вероятностей , нечеткой логики и обработки числовых данных (результатов измерений ) . | ru |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національний технічний університет " Харківський політехнічний інститут" | uk |
dc.subject | examination of road traffic accidents | en |
dc.subject | making decision | en |
dc.subject | adhesion factor | en |
dc.subject | minimization of vagueness | en |
dc.subject | system a driver-car-road | en |
dc.subject | експертиза дорожньо-транспортних пригод | uk |
dc.subject | прийняття рішень | uk |
dc.subject | коефіцієнт зчеплення | uk |
dc.subject | мінімізація невизначеності | uk |
dc.subject | система водій-автомобіль-дорога | uk |
dc.title | Оцінювання невизначеності значень коефіцієнта зчеплення та її вплив на результати автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод | uk |
dc.title.alternative | Оценивания неопределенности значений коэффициента сцепления и ее влияние на результаты автотехнической экспертизы дорожно-транспортных происшествий | ru |
dc.title.alternative | Ocenivanie uncertainties of importances of the factor of the traction and its influence upon results auto technical expert operations of the road adventures | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 656.084 | |