dc.description.abstract | Мета посібника — вироблення вміння об’єктивно і комплексно оцінювати еко¬номічну ситуацію, виходячи з ролі окремого суб’єкта у ринковій економіці. Логіка викладення матеріалу побудована на розгляді економічної поведінки суб’єктів госпо¬дарювання, виходячи з принцип раціональності таких дій, що зрештою зменшують економічні втрати або збільшують вигоду.
Книга складається з шести частин. Перша присвячена основам мікроекономічного аналізу. У другій йдеться про теорію раціональної поведінки споживача. Третя містить опис виробничої функції та аналіз основних видів витрат і доходів підприє¬мницької фірми. У четвертій і п’ятій частинах вивчається поведінка фірми і домогосподарства у різних ринкових ситуаціях і даються відповіді на питання, як встановлюється ринкова ціна на товари та виробничі ресурси, і який обсяг випуску благ забезпечує максимальний прибуток чи мінімальні збитки. У шостій частині роз¬глянуто проблеми загальної ринкової рівноваги, розширено дослідження економіч¬ної ефективності.
Посібник розрахований для студентів економічних спеціальностей. Він також корисний для аспірантів, викладачів, підприємців | uk |