Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації під час вивчення розділу «Основи молекулярної фізики та термодинаміки»
Аннотации
В статті розглядаються основні шляхи активізації навчально- пізнавальної діяльності студентів з фізики у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації, а також розглянуто особливості вивчення теми „Основи молекулярної фізики та термодинаміки” з точки зору активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів з фізики. Basic methods of activisation of students’ educational cognitive activity in physics of high educational establishment with I-II grade of accreditation are considered. Some peculiarities in studying on the theme “Principles of Molecular Physics and Thermodynamics” are also considered.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6906