Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДембіцька, С. В.uk
dc.contributor.authorСергієнко, В. П.uk
dc.date.accessioned2016-01-28T11:06:17Z
dc.date.available2016-01-28T11:06:17Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationДембіцька С. В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації при вивченні теми «Основи теорії відносності» [Текст] / С. В. Дембіцька, В. П. Сергієнко // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету. Серія "Педагогічна: Інновації в навчанні фізиці та дисциплін технологічної освітньої галузі: міжнародний та вітчизняний досвід". – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2008. – Вип. 14. – С. 59–61.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6908
dc.description.abstractВ статті розглядаються особливості вивчення теми «Основи теорії відносності» у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. Проаналізовані основні помилки, які допускають учні під час вивчення даної теми та наведені можливі шляхи їх подоланняuk
dc.description.abstractSome peculiarities of teaching the theme «Basis of the Theory of Relativity» in high educational I-II level of accreditation are considered in the article. Attention is paid on the typical students’ mistakes during studying the theme and ways of overcoming are pointed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнкаuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічнаuk
dc.subjectтеорія відносностіuk
dc.subjectрелятивістський ефектuk
dc.subjectінерціальна система відлікуuk
dc.titleАктивізація навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації при вивченні теми «Основи теорії відносності»uk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.udc372.853


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію