dc.contributor.author | Савуляк, В. І. | uk |
dc.contributor.author | Шенфельд, В. Й. | uk |
dc.contributor.author | Панасюк, С. О. | uk |
dc.contributor.author | Савуляк, В. И | ru |
dc.contributor.author | Шенфельд, В. И. | ru |
dc.contributor.author | Панасюк, С. О. | ru |
dc.contributor.author | Savulyak, V. I. | en |
dc.contributor.author | Shenfeld, V. Y. | en |
dc.contributor.author | Panasiuk, S. O. | en |
dc.date.accessioned | 2016-01-29T23:24:13Z | |
dc.date.available | 2016-01-29T23:24:13Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Савуляк В. І. Вплив мікроструктури високовуглецевих шарів, отриманих методом електродугового наплавлення з використанням вуглецевих волокнистих матеріалів, на параметри зносостійкості в умовах сухого тертя ковзання [Текст] / В. І. Савуляк, В. Й. Шенфельд, С. О. Панасюк // Наукові нотатки. – Луцьк, 2015. – № 49. – С. 139–143. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7059 | |
dc.description.abstract | У статті подано результати дослідження зносостійкості в умовах сухого тертя ковзання високовуглецевих покриттів, нанесених методом електродугового наплавлення з використанням вуглецевих волокнистих матеріалів. Аналіз отриманих даних показав, що більшу зносостійкість в умовах сухого тертя мають покриття з мартенситно-аустенітною структурою. Найбільшу інтенсивність зношування мають високовуглецеві покриття з ледебуритною структурою. | uk |
dc.description.abstract | В статье показано исследование износостойкости в условиях сухого трения скольжения высокоуглеродистых покрытий, нанесенных методом электродуговой наплавки с использованием углеродных волокнистых материалов. Анализ полученных данных показал, что большую износостойкость в условиях сухого трения имеют покрытие из мартенситно-аустенитной структурой. Наибольшую интенсивность износа имеют высокоуглеродистые покрытия с ледебуритной структурой. | ru |
dc.description.abstract | This article shows research durability under conditions of high-dry friction coatings deposited by arc surfacing using carbon fiber materials. Analysis of the data showed that greater wear resistance under dry friction are coated with martensite-austenite structure. The greatest intensity of wear with high-carbon coating with ledeburytnoyu structure. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Луцький національний технічний університет | uk |
dc.subject | зносостійкість | uk |
dc.subject | тертя | uk |
dc.subject | покриття | uk |
dc.subject | фазові перетворення | uk |
dc.subject | износостойкость | ru |
dc.subject | трения | ru |
dc.subject | покрытия | ru |
dc.subject | фазовые превращения | ru |
dc.subject | wear resistance | en |
dc.subject | friction | en |
dc.subject | coating | en |
dc.subject | phase transformations | en |
dc.title | Вплив мікроструктури високовуглецевих шарів, отриманих методом електродугового наплавлення з використанням вуглецевих волокнистих матеріалів, на параметри зносостійкості в умовах сухого тертя ковзання | uk |
dc.title.alternative | Влияние микроструктуры высокоуглеродистых слоев, полученных методом электродуговой наплавки с использованием углеродных волокнистых материалов, на параметры износостойкости в условиях сухого трения скольжения | ru |
dc.title.alternative | Effect of microstructure obtained by layers highly arc surfacing using carbon fiber material parameters wear resistance under dry sliding friction | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 621.178: 621.891 | |