• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра технологій та автоматизації машинобудування
  • Наукові роботи каф. ТАМ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Вплив параметрів зворотного зв'язку на динамічні характеристики гідроприводу з LS-регулюванням

Author
Козлов, Л. Г.
Петров, О. В.
Козлов, Л. Г.
Петров, А. В.
Kozlov, L. G.
Petrov, O. V.
Date
2005
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ТАМ [392]
Abstract
На основі розробленої запобіжно-переливної секції створена нова схема гідропривода. Розроблена нелінійна математична модель гідропривода. Математична модель гідропривода для випадку роботи в режимі регулювання лінеаризована розкладанням у ряд Тейлора. По лінеаризованій моделі побудована структурна схема гідропривода. Визначено, що на динамічні характеристики гідроприводів з LS-регулюванням впливають конструктивні параметри запобіжно-переливної секції та параметри зворотнього зв’язку.
 
На основе разработанной предохранительно-переливной секции создана новая схема гидропривода. Разработана нелинейная математическая модель гидропривода. Математическая модель гидропривода для случая работы в режиме регулирования линеаризована разложением в ряд Тейлора. По линеаризованной модели построена структурная схема гидропривода. Определено, что на динамические характеристики гидроприводов с LS-регулированием влияют конструктивные параметры предохранительно-переливной секции и параметры обратной связи.
 
On the basis of safety-relief section, a new scheme of hydraulic drives has been developed. Nonlinear mathematical model of the hydraulic drive has been developed. Mathematical model of hydraulic drive for the case of a mode of regulation linearized expansion in Taylor. For the linear model built block diagram of the hydraulic drive. It was determined that the dynamic characteristics of the hydraulic regulation LS-impact design parameters of the safety-relief section and feedback parameters.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7658
View/Open
Стаття (366.7Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ