Directions of perfection of marketing research in the development of issues related to the effective implementation of innovative projects
Author
Глущенко, Л. Д.
Іващенко, А. Г.
Глущенко, Л. Д.
Иващенко, А. Г.
Gluschenko, L. D.
Ivaschenko, A. G.
Date
2015-01Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ЕПВМ [370]
Abstract
In the article the need for market research in the development and implementation of innovative projects in industry, on key areas of market research and analysis aspects of marketing research, and suggests directions for improvement of the traditional approach to market analysis В статті обґрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень при розробці та впровад женні інноваційних проектів на промислових підприємствах, розглянуто ключові напрямки дослідження ринку та аспекти аналізу маркетингових досліджень, а також запропоновано напрями удосконалення традиційного підходу до проведення аналізу ринку. В статье обоснована необходимость проведения маркетинговых исследований при разработке и внедрении инновационных проектов на промышленных предприятиях, рассмотрены ключевые направления исследования рынка и аспекты анализа маркетинговых исследований, а также предложены направления совершенствования традиционного подхода к проведению анализа рынка
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7808