• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра економіки підприємcтва і виробничого менеджменту
  • Наукові роботи каф. ЕПВМ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра економіки підприємcтва і виробничого менеджменту
  • Наукові роботи каф. ЕПВМ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Directions of perfection of marketing research in the development of issues related to the effective implementation of innovative projects

Author
Глущенко, Л. Д.
Іващенко, А. Г.
Глущенко, Л. Д.
Иващенко, А. Г.
Gluschenko, L. D.
Ivaschenko, A. G.
Date
2015-01
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ЕПВМ [408]
Abstract
In the article the need for market research in the development and implementation of innovative projects in industry, on key areas of market research and analysis aspects of marketing research, and suggests directions for improvement of the traditional approach to market analysis
 
В статті обґрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень при розробці та впровад женні інноваційних проектів на промислових підприємствах, розглянуто ключові напрямки дослідження ринку та аспекти аналізу маркетингових досліджень, а також запропоновано напрями удосконалення традиційного підходу до проведення аналізу ринку.
 
В статье обоснована необходимость проведения маркетинговых исследований при разработке и внедрении инновационных проектов на промышленных предприятиях, рассмотрены ключевые направления исследования рынка и аспекты анализа маркетинговых исследований, а также предложены направления совершенствования традиционного подхода к проведению анализа рынка
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7808
View/Open
DIRECTIONS_OF_PERFECTION_OF_MARKETING_RESEARCH_IN_THE_DEVELOPMENT_OF_ISSUES_RELATED_TO_THE_EFFECTIVE_IMPLEMENTATION_OF_INNOVATIVE_PROJECTS .pdf (309.8Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ