Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРибачук, Н. В.uk
dc.contributor.authorЖурко, Т. О.uk
dc.contributor.authorRybachuk, N. V.en
dc.contributor.authorZhurko, T. O.en
dc.date.accessioned2016-02-09T21:41:40Z
dc.date.available2016-02-09T21:41:40Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationРибачук Н. В. Формування лояльності споживачів, як одного з основних чинників функціонування аптечної установи [Електронний ресурс] / Н. В. Рибачук, Т. О. Журко // Ефективна економіка – 2014. – № 7. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3190.uk
dc.identifier.issn2307-2105
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7856
dc.description.abstractУ статті досліджується, фактори, що впливають на рівень лояльності споживачів до компанії та її товарів. Розглянуті основні складові, що впливають на формування лояльності споживачів. Визначені основні типи лояльності та основні категорії покупців. Розглянуті основні програми лояльності, що застосовуються в аптечних установах, проаналізовані їх позитивні та негативні сторони. Наведені основні методи оцінки рівня лояльності споживачів.uk
dc.description.abstractIn the article there have been investigated which factors influence the loyalty level of customers to the company and its goods. There have been studied the main factors which influence the formation of customers loyalty. There have been determined the main types of loyalty and main categories of buyers. There have been observed the main programs of loyalty that are used in the pharmacy institutions and its negative and positive aspects have been analyzed. There have been shown the main methods of evaluation of the loyalty level of customers.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпропетровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectлояльністьuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectповедінкаuk
dc.subjectметоди оцінки рівня лояльностіuk
dc.subjectloyaltyen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectbehavioren
dc.subjectmethods of evaluation of the loyalty levelen
dc.titleФормування лояльності споживачів, як одного з основних чинників функціонування аптечної установиuk
dc.title.alternativeFormation of the customers loyalty as one of the main factors of pharmacy institution functioningen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658.89


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію