Iнтернет-iнiцiативи як ефективний iнструмент соцiального маркетингу
Abstract
За одним iз останнiх визначень, соцiальний маркетинг - це систематичне застосування маркетингу разом iз iншими концепцiями та технiками, з метою досягнення специфiчних поведiнкових цiлей задля суспiльного добробуту [1]. У порiвняннi iз комерцiйним маркетингом, першочергова мета соцiального маркетингу – надання соцiального блага та досягнення позитивних поведiнкових зрушень у поведiнцi людей. Наочним та зрозумiлим шляхом соцiальний маркетинг здатний заохочувати людей до ведення здорового способу життя, дотримання правил безпеки, захисту прав людини i громадянина, власної участi у iнiцiативах соцiального змiсту.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7886