Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНікіфорова, Л. О.uk
dc.contributor.authorМещерякова, Т. К.uk
dc.contributor.authorКовтун, Р. В.uk
dc.contributor.authorNikiforova, L. O.en
dc.contributor.authorMescheriakova, T. K.en
dc.contributor.authorКovtyn, R. V.en
dc.date.accessioned2016-02-11T12:42:01Z
dc.date.available2016-02-11T12:42:01Z
dc.date.issued2013-03-29
dc.identifier.citationНікіфорова Л. О. Оптимізація маркетингової діяльності у сфері «business to business» [Текст] / Л. О. Нікіфорова, Т. К. Мещерякова, Р. В. Ковтун // Вісник Хмельницького національного університету. – Хмельницький : ХНУ, 2013. – № 2. – С. 166–170.uk
dc.identifier.issn2307-5740
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/7994
dc.description.abstractВ статті побудована теоретична модель для опису оптимізація маркетингової діяльності у сфері «business to business». На основі такої моделі побудована технологія для експериментального визначення ефективності діяльності маркетолога. Отримані результати дозволяють сформувати ефективну систему маркетингової діяльності у сфері «business to business» та розвитку персоналу, яка буде базуватися на виконанні наступних умов: pi>pk, коли i<k; Ci>Ck, коли i<k. Дані результати можуть бути використані з урахуванням особливостей конкретного кадрового потенціалу підприємства, і тому їх застосування є перспективним для підвищення економічної ефективності як окремої фірми, так і економіки в цілому.uk
dc.description.abstractThe theoretical model for describing the marketing optimization in «business to business» is considered in this article. The technology for experimental determination of a marketer effective activity is based on this model. To create a situation for negotiation specialists in B2B-marketing is applied game-theoreticapproach that allows to describe the process of reconciling the interests of its members – the parties (buyer and seller), called "players" and the process of selling a product or a service is called "game". The obtained results allow to create effective marketing activities in «business to business» and staff development, which will be based on the following conditions: pi>pk, when i<k; Ci>Ck,wherei<ken
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетологuk
dc.subjectВ2В-маркетингuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectmarketing activityen
dc.subjectmarketeren
dc.subjectB2B-marketingen
dc.subjectmodelen
dc.titleОптимізація маркетингової діяльності у сфері «BUSINESS TO BUSINESS»uk
dc.title.alternativeMarketing optimization in «BUSINESS TO BUSINESS»en
dc.typeArticle
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію