Факультет менеджменту та інформаційної безпеки: Недавні надходження
Відображеня елементи 1081-1100 із 2211
-
Реорганізація медичних послуг та страхової медицини як інклюзивного інституту в Україні
(Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, 2018)В роботі досліджено процес реорганізації медичних послуг та страхової медицини як інклюзивного інституту в Україні. Виділено та проаналізовано шість основних етапів стандарту для розрахунку вартості сучасних медичних послуг. -
Особливості фінансування інноваційних стартапів в умовах кризової економіки України
(Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2018)В роботі досліджено особливості фінансування інноваційних стартапів та побудовано теоретико-ігрову модель для оптимізації фінансування інноваційних стартапів в умовах кризової економіки України. -
Support for small and medium-sized businesses as the basis for China's innovation development
(Бялград-БГ, 2018)The thesis examines the main ways of supporting small and medium-sized businesses in China as the basis for its innovative development. The dynamics of GDP of Ukraine from 1992 to 2017 and the GDP of China from 1980 to ... -
Місце і роль інтернет – маркетингу у сучасному бізнес-середовищі
(ВНТУ, 2019)У роботі проаналізовано основні складові поняття Інтернет-маркетингу, проведено класифікацію його різновидів, досліджено його основні категорії. Також, визначено місце та роль Інтернет-маркетингу у сучасному бізнес-середовищі ... -
Еколого-економічні наслідки впровадження електромобілів в Україні
(ВНТУ, 2019)В статті проаналізовано еколого-економічні наслідки впровадження електромобілів в Україні. Проаналізовано можливість зменшення негативного впливу чадного газу, діоксиду азоту, незгорілих вуглеводнів і твердих дрібнодисперсних ... -
Актуальні питання становлення інтернет-магазинів в Україні
(ВНТУ, 2019)В статті проаналізовано основні фактори, які впливають на створення та активне розповсюдження інтернет-магазинів. Проведено оцінювання ролі інтернет-магазинів на вітчизняному ринку у даний момент та спрогнозовано можливі ... -
Роль та місце фінансової стратегії організації в забезпеченні її ефективного розвитку
(ВНТУ, 2019)В статті було проаналізовано роль та місце фінансової стратегії в забезпеченні ефективного розвитку організації. На підставі аналізу літературних джерел визначено основні етапи розробки та впровадження фінансової стратегії ... -
Питання та проблеми оцінки ефективності управління персоналом підприємства
(State University of Jan Kochanowski, 2018) -
Роль та пріоритетність аналізу господарської діяльності в системі управління виробничим підприємством
(Національний авіаційний університет, 2018)У статті проведено аналіз основних підходів до ролі та пріоритетності методологічних складових в системі управління виробничим підприємством. Визначено роль аналізу господарської діяльності підприємства в системі управління. ... -
Оцінка ефективності управління персоналом підприємства на прикладі ПрАТ «Вінницький завод «Маяк»
(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2018)У статті розглянуто питання ефективності управління персоналом підприємства. Встановлено актуальність підвищення ефективності кадрової політики підприємства, проведено аналіз ефективності кадрової політики на ПрАТ ... -
Методичні вказівки до самостійної підготовки та виконання курсової роботи з дисципліни «Міжнародні розрахунки та валютні операції» для студентів спеціальності 073 – Менеджмент ІІ (магістерського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Менеджмент фінансово-кредитної діяльності»
(ВНТУ, 2019)У методичних вказівках розглянуто вимоги до самостійної підготовки та виконання курсової роботи з дисципліни «Міжнародні розрахунки та валютні операції» для студентів денної та заочної форм навчання, зокрема, наведено теми ... -
Інформаційні технології оцінювання якості підготовки випускників технічних вишів засобами штучного інтелекту
(Хмельницький національний університет, 2018)У даній статті розроблено математичну модель та метод оцінювання рівня якості підготовки випускників вишів на основі нейро-нечіткого підходу, що дозволяє ідентифікувати обґрунтовану множину оцінювальних параметрів, врахувати ... -
Методичні вказівки до самостійної роботи студентів спеціальності «Менеджмент» з дисципліни «Вступ до фаху»
(ВНТУ, 2019)У методичних вказівках розглянуто зміст дисципліни «Вступ до фаху» для студентів спеціальності «Менеджмент», перелік питань та ситуаційних завдань для самостійної роботи, питання до заліку, запропоновано тестові завдання, ... -
Актуальні питання інвестування в людський капітал
(Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, 2018)Розглянуто людський капітал як ключовий фактор виробництва в сучасних умовах господарювання. Обґрунтовано необхідність інвестування в людський капітал для забезпечення соціально-економічного розвитку суспільства. -
Аналіз вітчизняних програмних засобів управління мотивацією персоналу на підприємстві
(Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, 2018)У статті розглянуто програмні засоби управління мотивацією персоналу на підприємстві -
Оцінка споживчого капіталу бренду
(Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, 2018)Запропоновано методичний підхід до оцінки споживчого капіталу бренду, як чинника підвищення конкурентоспроможності споживчих товарів довгострокового використання. -
Метод формалізації процесу прийняття рішення на базі теорії порогових елементів
(Інститут проблем реєстрації інформації НАН України, 2018)Проведено дослідження та обґрунтовано можливість використання теорії порогових елементів для формалізації процесу прийняття складних неструктурованих рішень, а також розроблено відповідний метод класифікації різних об’єктів ... -
Ринок молочної галузі: стан та тенденції розвитку
(Мукачівський державний університет, 2018)У статті проведено моніторинг сучасного стану та перспектив розвитку молочного ринку в Україні. Досліджено питання виробництва, експорту та імпорту сировини та готової продукції. Ідентифіковано основні проблеми виробництва ... -
Інноваційний маркетинг в діяльності підприємств
(Житомирський державний технологічний університет, 2018)Систематизовано підходи до визначення сутності інноваційного маркетингу. Подано авторське визначення інноваційного маркетингу. Визначено основні види інноваційного маркетингу. -
Підходи до визначення сутності конкурентоспроможності підприємства
(Національний авіаційний університет, 2018)Систематизовано підходи до визначення сутності конкурентоспроможності, досліджено чинникик впливу на рівень конкурентоспроможності підприємства

