• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Вплив іміджу держави на інвестиційну привабливість підприємства

Author
Карачина, Н. П.
Сорока, Л. Ю.
Karachyna, N. P.
Soroka, L. Y.
Date
2014
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ММЕ [367]
Abstract
У статті досліджено та проаналізовано існуючі у сучасній літературі підходи щодо визначення іміджу держави як чинника, який суттєво впливає на інвестиційну привабливість підприємства. Систематизовано та проведено аналіз факторів, що формують інвестиційну привабливість на макрорівні (держави). За даними експертного дослідження розподілено характерні риси державного іміджу України, які створюють позитивний та негативний вплив на нього. За даними Державної служби статистики України, проаналізовано динаміку зміни індексу інвестиційної привабливості за 2008-2013 роки та обсягу прямих інвестицій в Україну за 2001-2013 роки. Визначено, які саме країни є основними українськими інвесторами та яку частку вони займають у структурі загального обсягу прямих інвестицій. Також встановлено тенденцію інвестування у проекти, метою яких є швидке отримання прибутку, а також поспішного виведення його за межі країни. Виявлено вплив даної тенденції на вітчизняні підприємства. Обґрунтовано доцільність підвищення іміджу держави для створення сприятливого інвестиційного клімату.
 
The paper investigates and analyzes the existing approaches in recent literature to determine the image of the state as a factor that influences greatly the investment attractiveness of the company. There have been systematized and analyzed the factors that shape the investment attractiveness at the state level. According to the expert study the peculiarities of Ukraine's state image have been defined, that create positive and negative effect on the country. According to the State Statistics Service of Ukraine, the dynamic of changes of investment attractiveness index for 2008-2013 and amount of direct investment in Ukraine for 2001-2013 have been analyzed. There has been found, what countries are the main Ukrainian investors and what proportion they occupy in the structure of total amount of direct investment. Also there has been found a tendency to invest in the projects aimed at quick profit and its hasty withdrawal from the country. It has been also found the impact of this trend on the domestic enterprises. There have been given reasons for improving the image of the state to create a favorable investment climate.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8201
View/Open
Вплив іміджу держави на інвестиційну привабливість підприємства_Карачина Н.П., Сорока Л.Ю.pdf (359.8Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ