Соціальний пакет як метод підвищення мотивації до трудової діяльності працівників підприємства
Author
Карачина, Н. П.
Зайкова, В. С.
Орищук, Л. І.
Date
2013Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Abstract
У статті проаналізовано сутність поняття "соціальний пакет" та його місце в підприємництві. Досліджено класифікацію, основні функції та встановлено закономірності його еволюції. Визначено цілі роботодавців щодо введення соціального пакету на підприємстві. Проаналізовано основні чинники ефективності його функціонування. Виявлено основні методи щодо формування соціального пакету та його основні складові. Розглянуто комплексний та індивідуальний підходи до формування соціального пакету.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8258