Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНесен, Л. М.uk
dc.contributor.authorНесен, В. В.uk
dc.contributor.authorНесен, Л. Н.ru
dc.contributor.authorНесен, В. В.ru
dc.contributor.authorNesen, L. M.en
dc.contributor.authorNesen, V. V.en
dc.date.accessioned2016-02-16T08:42:06Z
dc.date.available2016-02-16T08:42:06Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationНесен Л. М. Актуальність "інноваційного маркетингу" для виробників будівельних матеріалів та виробів [Текст] / Л. М. Несен, В. В. Несен // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві : збірник наукових праць. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2004. – С. 130-145.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8282
dc.description.abstractПроаналізовано стан інноваційної діяльності в промисловості України взагалі та в ПБМ. Узагальнені сучасні продуктові та технологічні інновації у виробництві будівельних матеріалів та виробів. Наведені причини невдач при виведенні на ринок нових товарів та охарактеризовані галузеві труднощі щодо запровадження нових продуктів на ринку будматеріалів. Розкриті бар’єри виведенню на ринок інновацій та методи їх усунення за допомогою інструментарію інноваційного маркетингу.uk
dc.description.abstractПроанализировано состояние инновационной деятельности в промышленности Украины вообще и в ПСМ. Обобщены современные продуктовые и технологические инновации в производстве строительных материалов и изделий. Приведены причины неудач при выводе на рынок новых товаров и охарактеризованы отраслевые трудности по внедрению новых продуктов на рынке стройматериалов. Раскрыты барьеры выводу на рынок инноваций и методы их устранения с помощью инструментария инновационного маркетинга.ru
dc.description.abstractState of innovation in the industry in general and in building materials industry of Ukraine analyzed. Modern products and technological innovations in the production of building materials and products summarized. Causes of failures in the derivation of new products are presented and industry difficulties to introduce new products to the building materials market characterized. Barriers to market innovation and methods to address using innovative marketing tools disclosed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectконкуренція на ринку будівельних матеріалівuk
dc.subjectринок інноваційuk
dc.subjectвпровадження інновацій в ринокuk
dc.subjectінноваційний маркетингuk
dc.subjectконкуренция на рынке строительных материаловru
dc.subjectрынок инновацийru
dc.subjectвнедрение инноваций в рынокru
dc.subjectинновационный маркетингru
dc.subjectcompetition in the building materials marketen
dc.subjectmarket of innovationsen
dc.subjectintroduction of innovation in the marketen
dc.subjectinnovative marketingen
dc.titleАктуальність "інноваційного маркетингу" для виробників будівельних матеріалів та виробівuk
dc.title.alternativeАктуальность "инновационного маркетинга" для производителей строительных материалов и изделийru
dc.title.alternativeActuality of "innovative marketing" for producers of building materials and productsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc339.138:658.589


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію