Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНесен, Л. М.uk
dc.contributor.authorНесен, В. В.uk
dc.contributor.authorНесен, Л. Н.ru
dc.contributor.authorНесен, В. В.ru
dc.contributor.authorNesen, L. M.en
dc.contributor.authorNesen, V. V.en
dc.date.accessioned2016-02-17T09:54:21Z
dc.date.available2016-02-17T09:54:21Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationНесен Л. М. Дифузія інформації в інноваційних процесах [Текст] / Л. М. Несен, В. В. Несен // Матеріали VI регіональної науково-практичної конференції «Теорія та практика сучасного підприємства в контексті парадигми економічної безпеки». – Вінниця : ВНТУ, 2010. – С. 199-201.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-357-7
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8336
dc.description.abstractСтворення та розповсюдження інновації – це, в першу чергу, інформаційний процес. В роботі розкриті основні інформаційні взаємодії в ході здійснення інноваційних процесів. Окремі із виявлених інформаційних взаємодій мають неконтрольований характер. Сучасний менеджмент та маркетинг направлені на формалізацію цих процесів. Дослідження просторових та часових чинників вказаних явищ може привести до корегування організаційно-фінансових основ інноваційної політики.uk
dc.description.abstractСоздание и распространение инновации - это, в первую очередь, информационный процесс. В работе раскрыты основные информационные взаимодействия в ходе осуществления инновационных процессов. Отдельные из выявленных информационных взаимодействий имеют неконтролируемый характер. Современный менеджмент и маркетинг направлены на формализацию этих процессов. Исследование пространственных и временных факторов указанных явлений может привести к корректировке организационно-финансовых основ инновационной политики.ru
dc.description.abstractCreation and dissemination of innovation - is, first of all, information process. The work reveals basic information interactions in the implementation of innovative processes. Some of the identified information interactions are an uncontrollable. Modern management and marketing focused at the formalization of these processes. The study of spatial and time factors of these apparitions may result in adjustments of organizational and financial foundations of innovation policy.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectінноваційний процесuk
dc.subjectінформаційні взаємодіїuk
dc.subjectдифузія інформаціїuk
dc.subjectінноваційна політикаuk
dc.subjectинновационный процессru
dc.subjectинформационные взаимодействияru
dc.subjectдиффузия информацииru
dc.subjectинновационная политикаru
dc.subjectinnovation processen
dc.subjectinformation interactionsen
dc.subjectinformation diffusionen
dc.subjectinnovation policyen
dc.titleДифузія інформації в інноваційних процесахuk
dc.title.alternativeДиффузия информации в инновационных процессахru
dc.title.alternativeThe diffusion of information in innovation processesen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc330.341.1


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію