Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРимар, М. В.uk
dc.contributor.authorКраєвська, А. С.uk
dc.date.accessioned2016-02-20T12:54:52Z
dc.date.available2016-02-20T12:54:52Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationРимар М. В. Маркетинг валеологічних підприємств [Текст] / М. В. Римар, А. С. Краєвська // Вісник ЛДІНТУ ім. В. Чорновола. Серія «Економічні науки». - Львів : ЛДІНТУ ім. В. Чорновола, 2011. - Вип. 6 - С. 99-106.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8496
dc.description.abstractРозглянуто особливості впровадження маркетингових підходів у діяльність валеологічних підприємств. Обґрунтовано необхідність використання засобів маркетингу з метою підвищення ефективності їх функціонування.uk
dc.description.abstractThe features of the implementation of marketing approaches in activity valeological enterprises are considered in the article. The necessity of using marketing to increase their effectiveness is justified too.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЛьвівський державний інститут новітніх технологій та управління імені В'ячеслава Чорноволаuk
dc.subjectмаркетингова концепціяuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectвалеологічні підприємстваuk
dc.subjectmarketing concepten
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectvaleological enterpriseen
dc.titleМаркетинг валеологічних підприємствuk
dc.title.alternativeMarketing of valeologycal enterprisesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc338.48


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію