Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБілоконь, Т. М.uk
dc.date.accessioned2016-02-20T17:04:13Z
dc.date.available2016-02-20T17:04:13Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationБілоконь Т. М. Стратегічний маркетинг як умова підвищення конкурентоспроможності підприємств [Текст] / Т. М. Білоконь // Збалансований розвиток громад – основа державної стратегії сталого розвитку територій : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 17 травня 2013 р. - Вінниця, 2013. - С. 80-83.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8516
dc.description.abstractРозкрито особливості реалізації стратегічного маркетингу на м’ясопереробних підприємствахuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.titleСтратегічний маркетинг як умова підвищення конкурентоспроможності підприємствuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію