Мультимедійний навчальний клас
Author
Творун, Оксана Вікторівна
Творун, Оксана Викторовна
Hovorun, Oksana Viktorivna
Date
2010-12-27Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Мультимедійний навчальний клас складається з місця викладача, оснащеного індивідуальним комп'ютером і зв'язаним з ним проектором з засобом дистанційного керування, робочих місць для тих, хто навчається, а також блоків інформаційних матеріалів по курсу навчання та засобу для отримання зображення. Як засіб для отримання зображення використана мультимедійна дошка, яка оптично зв'язана з проектором та комп'ютером викладача, та спеціальний засіб для писання на її поверхні, причому блоки інформаційних матеріалів, виконані у вигляді файлів, являють собою зображення, які вимагають завершення. Мультимедийный учебный класс состоит из места преподавателя, оснащенного индивидуальным компьютером и связанным с ним проектором со средством дистанционного управления, рабочих мест обучающихся, а также блоков информационных материалов по курсу обучения и средству для получения изображения. В качестве средства для получения изображения использована мультимедийная доска, которая оптически связана с проектором и компьютером преподавателя, и специальное средство для писания на ее поверхности, причем блоки информационных материалов, выполненные в виде файлов, представляют собой изображения, требующие завершения. The multimedia training class consists of a teacher’s place providing with an individual computer and a projector connected with it to a remote control tool, a working place for trainees as well as information material blocks on course of studies and a means for image acquisition. As a tool for image acquisition is used a multimedia board to be optically connected with the projector and the teacher’s computer and a special means for writing on its surface where the information material blocks are carried out as files present images requiring completion.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/890