Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПасічник, В. В.uk
dc.contributor.authorШестакевич, Т. В.uk
dc.date.accessioned2016-03-01T09:59:57Z
dc.date.available2016-03-01T09:59:57Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationПасічник В. В. Моделювання інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання осіб з особливими потребами[Текст] / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. - 2015. - № 3. - C. 58-65.uk
dc.identifier.issn1999-9941
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8993
dc.identifier.urihttps://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/211en
dc.description.abstractУ статті досліджено специфіку освітніх процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами. Обґрунтовано подання етапів інклюзивного навчання з використанням апарату формальних граматик. Процес інклюзивного навчання складається з кількох функціональних етапів та вимагає врахування значної кількості складових, що обумовлює доцільність поетапного задання елементів формальної граматики. Врахування контексту в формальних граматиках дає змогу структуровано подавати особливості реалізації наступних етапів набуття освіти у залежності від результатів, отриманих на попередньому етапі. Можливість врахування контексту допускає адекватне відображення та реалізацію специфічних залежностей, що виникають в ході інклюзивного навчання. Методологічні основи формування комплексу інформаційних технологій супроводу інклюзивних освітніх процесів спираються на розроблену формальну модель інклюзивного навчання.uk
dc.description.abstractВ статье исследована специфика образовательных процессов инклюзивного обучения лиц с особыми потребностями. Обосновано представление этапов инклюзивного обучения с использованием аппарата формальных грамматик. Процесс инклюзивного обучения состоит из нескольких функциональных этапов и требует учета значительного количества составляющих, что обусловливает целесообразность поэтапного построения элементов формальной грамматики. Учет контекста в формальных грамматиках позволяет структурировано подавать особенности реализации последующих этапов получения образования в зависимости от результатов, полученных на предыдущем этапе. Возможность учета контекста допускает адекватное отражение и реализацию специфических зависимостей, возникающих в ходе инклюзивного обучения. Методологические основы формирования комплекса информационных технологий сопровождения инклюзивных образовательных процессов опираются на разработанную формальную модель инклюзивного обучения.ru
dc.description.abstractThe article studies the specificity of inclusive education for persons with special needs. The steps of inclusive education using formal grammars is represented. The process of inclusive education consists of several functional stages and requires a significant amount of components, which determines the appropriateness of the phased construction of formal grammar elements. The context in formal grammars allows submitting specifics of subsequent stages implementation depending on the results, obtained in the previous step. Possibility of taking into account context allows for adequate reflection and implementation of specific dependencies that arise during inclusive education. Methodological bases of formation of information technology support complex of inclusive education based on the developed formal model of inclusive education.en
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectінформаційно-технологічний супровідuk
dc.subjectнабуття освітиuk
dc.subjectособа з особливими потребамиuk
dc.subjectконтекстно-залежна граматикаuk
dc.subjectinclusive educationen
dc.subjectIT supporten
dc.subjecteducation for persons with special needsen
dc.subjectcontext-sensitive grammaren
dc.subjectинклюзивное образованиеru
dc.subjectинформационно-технологическое сопровождениеru
dc.subjectполучение образования; лицами с особыми потребностямиru
dc.subjectконтекстно-зависимая грамматикаru
dc.titleМоделювання інформаційно-технологічного супроводу інклюзивного навчання осіб з особливими потребамиuk
dc.title.alternativeМоделирование информационно-технологического сопровождения инклюзивного обучения лиц с особыми потребностямиru
dc.title.alternativeModeling of information technology support inclusive education of persons with disabilitiesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.942


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію