Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСав’юк, Л. О.uk
dc.contributor.authorРогач, А. О.uk
dc.date.accessioned2016-03-01T10:00:19Z
dc.date.available2016-03-01T10:00:19Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСав'юк Л. О. Розробка автоматизованих лабораторних практикумів віддаленого доступу у структурі віртуальних навчальних середовищ інженерного спрямування [Текст] / Л. О. Сав’юк, А. О. Рогач // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. - 2015. - № 3. - C. 66-71.uk
dc.identifier.issn1999-9941
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8994
dc.identifier.urihttps://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/209
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз стану впровадження автоматизованих лабораторних практикумів віддаленого доступу (АЛВПД) у практику професійної підготовки і перепідготовки спеціалістів інженерного профілю. Доведено, що структура віртуальних навчальних середовищ технічного спрямування повинна будуватися на платформі АЛВПД та сучасних систем управління процесом дистанційного навчання. На основі проведеного інформаційного пошуку, щодо сучасного АЛВПД, розроблено комплексну класифікацію інструментальних засобів даного призначення та здійснений порівняльний аналіз структури і функціональних можливостей віртуальних навчальних середовищ підготовки інженерного рівня.uk
dc.description.abstractВ статье проведен анализ состояния внедрения автоматизированных лабораторных практикумов удаленного доступа (АЛВПД) в практику профессиональной подготовки и переподготовки специалистов инженерного профиля. Доказано, что структура виртуальных учебных сред технического направления должна строиться на платформе АЛВПД и современных систем управления процессом дистанционного обучения. На основе проведенного информационного поиска, о современном АЛВПД, разработана комплексная классификация инструментальных средств данного назначения и осуществлен сравнительный анализ структуры и функциональных возможностей виртуальных учебных сред подготовки инженерного уровня.ru
dc.description.abstractThe article analyzed the status implementation of automated laboratory practical remote access (ALPRA) in specialist’s practice training and retraining in engineering profile. It is proved that the structure of virtual learning environments technical guidance should be based on the platform ALPRA and modern process control systems distance learning. Based on the current ALPRA search information, a comprehensive classification tools of the purpose were developed and carried out a comparative analysis of the structure and functionality of virtual learning environments preparing on engineer’s level.en
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectвіртуальна лабораторіяuk
dc.subjectлабораторний практикумuk
dc.subjectвіддалений доступuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectвиртуальная лабораторияru
dc.subjectлабораторный практикумru
dc.subjectудаленный достуru
dc.subjectсистемаru
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииru
dc.subjectдистанционное обучениеru
dc.subjectvirtual laben
dc.subjectlaboratory practiceen
dc.subjectremote accessen
dc.subjectsystemen
dc.subjectinformation and communication technologiesen
dc.subjectdistance learningen
dc.titleРозробка автоматизованих лабораторних практикумів віддаленого доступу у структурі віртуальних навчальних середовищ інженерного спрямуванняuk
dc.title.alternativeThe automated laboratory practical development with remote accees dial in the virtual learning refer to engineering environmenten
dc.title.alternativeРазработка лабораторный практикум удаленного доступа в структуре виртуальной учебной среды инженерного направленияru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.7


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію