Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.contributor.authorЗалюбівська, О. Б.uk
dc.contributor.authorСлободянюк, О. М.uk
dc.contributor.authorПрыщак, Н. Д.ru
dc.contributor.authorЗалюбивская, О. Б.ru
dc.contributor.authorСлободянюк, А. М.ru
dc.contributor.authorPryschak, M. D.en
dc.contributor.authorZalyubivska, O. B.en
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, A. M.en
dc.date.accessioned2016-03-10T11:42:15Z
dc.date.available2016-03-10T11:42:15Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationДілове спілкування [Текст] : навчальний посібник / М. Д. Прищак, О. Б. Залюбівська, О. М. Слободянюк. – Вінниця : ВНТУ, 2015. – 128 с.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9082
dc.description.abstractУ запропонованому посібнику розглядаються етичні норми та психологічні механізми ділового спілкування. Увага акцентується на питаннях риторики та гендерних вимірів ділової комунікації. Посібник може бути використаний при вивченні дисциплін “Ділове спілкування”, “Ділова етика та культура спілкування”, “Основи риторики”, “Етика та психологія ділових відносин”, “Психологія управління в організації”, “Ділова етика” та ін. Розрахований насамперед для студентів вищих навчальних закладів освіти, усіх, хто прагне до підвищення культури спілкування.uk
dc.description.abstractВ предлагаемом пособии рассматриваются этические нормы и психологические механизмы делового общения. Внимание акцентируется на вопросах риторики и гендерных измерений деловой коммуникации. Пособие может быть использовано при изучении дисциплин "Деловое общение", "Деловая этика и культура общения», «Основы риторики", "Этика и психология деловых отношений», «Психология управления в организации", "Деловая этика" и др. Рассчитан в первую очередь для студентов высших учебных заведений, всех, кто стремится к повышению культуры общения.ru
dc.description.abstractThe proposed guide covers ethical and psychological mechanisms of business communication. Attention is paid to questions of rhetoric and gender dimensions of business communication. The manual can be used in the study courses "Business communication", "Business ethics and culture of communication", "Fundamentals of rhetoric", "Ethics and psychology of business relationships", "Psychology of management in the organization," "Business ethics" and others. Designed primarily for students of higher educational institutions, all who seek to improve the culture of communication.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectспілкуванняuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectділове спілкуванняuk
dc.subjectзасоби ділового спілкуванняuk
dc.subjectспілкування в електронному просторіuk
dc.subjectриторикаuk
dc.subjectгендерні виміри ділової комунікаціїuk
dc.subjectобщениеru
dc.subjectкоммуникацияru
dc.subjectделовое общениеru
dc.subjectсредства делового общенияru
dc.subjectобщение в электронном пространствеru
dc.subjectобщение в электронном пространствеru
dc.subjectриторикаru
dc.subjectгендерные измерения деловой коммуникацииru
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectbusiness communicationen
dc.subjectmeans of business communicationen
dc.subjectcommunication in the electronic spaceen
dc.subjectrhetoricen
dc.subjectgender dimensions of business communicationen
dc.titleДілове спілкуванняuk
dc.title.alternativeДеловое общениеru
dc.title.alternativeBusiness communicationen
dc.typeTutorial
dc.identifier.bbc88я73
dc.identifier.udc159.9(075)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію