dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.contributor.author | Прыщак, Н. Д. | ru |
dc.contributor.author | Pryschak, M. D. | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-23T16:36:59Z | |
dc.date.available | 2016-03-23T16:36:59Z | |
dc.date.issued | 2010-07 | |
dc.identifier.citation | Прищак М. Д. Теоретико-методологічні основи педагогічної комунікації [Текст] / М. Д. Прищак // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 14-16 вересня 2010 р. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 175–180. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-371-3 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9206 | |
dc.description.abstract | В статті зроблена спроба аналізу теоретико-методологічних основ педагогічної комунікації. Акцентується увага на дослідженні питання розвитку філософії комунікації та її впливу на розвиток комунікації в освіті, розгляді комунікації як педагогічної проблеми, визначенні ціннісно-смислових основ педагогічної комунікації. | uk |
dc.description.abstract | В статье предпринята попытка анализа теоретико-методологических основ педагогической коммуникации. Акцентируется внимание на исследовании вопроса развития философии коммуникации и ее влияния на развитие коммуникации в образовании, рассмотрении коммуникации как педагогической проблемы, определении ценностно-смысловых основ педагогической коммуникации. | ru |
dc.description.abstract | The paper attempts to analyze the theoretical and methodical principles of pedagogical communication. The attention has been paid to the research of the question of development of philosophy of communication and its influence on the development of communication in education, considering communication as pedagogical problem, determination of value and essence principles of pedagogical communication. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | комунікація | uk |
dc.subject | спілкування | uk |
dc.subject | філософія комунікації | uk |
dc.subject | педагогічна комунікація | uk |
dc.subject | функції комунікації | uk |
dc.subject | смисл | uk |
dc.subject | образование | ru |
dc.subject | коммуникация | ru |
dc.subject | общение | ru |
dc.subject | философия коммуникации | ru |
dc.subject | педагогическая коммуникация | ru |
dc.subject | функции коммуникации | ru |
dc.subject | смысл | ru |
dc.subject | education | en |
dc.subject | communication | en |
dc.subject | intercourse | en |
dc.subject | philosophy of communication | en |
dc.subject | pedagogical communication | en |
dc.subject | communication functions | en |
dc.subject | essence | en |
dc.title | Теоретико-методологічні основи педагогічної комунікації | uk |
dc.title.alternative | Theoretical and methodological principles of pedagogical communication | en |
dc.title.alternative | Теоретико-методологические основы педагогической коммуникации | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 37.01 | |