dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.contributor.author | Прыщак, Н. Д. | ru |
dc.contributor.author | Pryschak, M. D. | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-30T07:03:46Z | |
dc.date.available | 2016-03-30T07:03:46Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Прищак М. Д. Філософсько-педагогічна концепція духовності Я. Мамонтова [Текст] / М. Д. Прищак // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія" : збірник наукових праць. – Вінниця, 2005. – С. 292–296. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9282 | |
dc.description.abstract | Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині Я. Мамонтова. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності. Філософські та педагогічні ідеї Я. Мамонтова розглядаються через призму формування філософсько-педагогічної концепції духовності. | uk |
dc.description.abstract | Сделана попытка исследования проблемы духовности в творческом наследии Я. Мамонтова. Внимание акцентируется на анализе взглядов педагога на сущность и содержание духовности. Философские и педагогические идеи Я. Мамонтова рассматриваются через призму формирования философско-педагогической концепции духовности. | ru |
dc.description.abstract | An attempt to study the problem of spirituality in J. Mamontova creative heritage. Attention is focused on the analysis of the views of the teacher on the nature and content of spirituality. Philosophical and pedagogical ideas J. Mamontova considered in the light of the formation of philosophical and pedagogical concept of spirituality. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка і психологія | |
dc.subject | духовність | uk |
dc.subject | філософсько-педагогічна система | uk |
dc.subject | естетизм | uk |
dc.subject | естетизація особистості | uk |
dc.subject | естетичне виховання | uk |
dc.subject | інтуїція | uk |
dc.subject | комунікативна роль учителя | uk |
dc.subject | педагогічне покликання | uk |
dc.subject | духовность | ru |
dc.subject | философско-педагогическая система | ru |
dc.subject | эстетизм | ru |
dc.subject | эстетизация личности | ru |
dc.subject | эстетическое воспитание | ru |
dc.subject | интуиция | ru |
dc.subject | коммуникативная роль учителя | ru |
dc.subject | педагогическое призвание | ru |
dc.subject | spiritual | en |
dc.subject | philosophical and pedagogical system | en |
dc.subject | aesthetics | en |
dc.subject | aesthetic personality | en |
dc.subject | aesthetic education | en |
dc.subject | intuition | en |
dc.subject | communicative role of teachers | en |
dc.subject | pedagogical vocation | en |
dc.title | Філософсько-педагогічна концепція духовності Я. Мамонтова | uk |
dc.title.alternative | Философско-педагогическая концепция духовности Я. Мамонтова | ru |
dc.title.alternative | Philosophical and pedagogical concept of spirituality J. Mammoth | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.bbc | 74.00+88.40+88.840 | |
dc.identifier.udc | 371+15 | |