dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.contributor.author | Прыщак, Н. Д. | ru |
dc.contributor.author | Pryschak, M. D. | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-30T13:42:47Z | |
dc.date.available | 2016-03-30T13:42:47Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Прищак М. Д. Суспільні засади ґенези теорії та практики комунікації в освіті України (друга половина 40-х – 50-ті роки ХХ століття) [Текст] / М. Д. Прищак // Нова педагогічна думка. – 2009. – № 4. – С. 12–14. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9284 | |
dc.description.abstract | Виявлено та проаналізовано суспільні засади генези комунікації в теорії та практиці освіти України (друга половина 40-х – 50-ті роки ХХ століття). Розглянуто історичні, політичні, світоглядні, психологічні чинники хрущовських демократичних реформ та їх вплив на розвиток освіти в Україні. Увага акцентована на комунікативних аспектах суспільних та освітянських трансформацій. | uk |
dc.description.abstract | Выявлены и проанализированы общественные основы генезиса коммуникации в теории и практике образования Украины (вторая половина 40-х - 50-е годы ХХ века). Рассмотрены исторические, политические, мировоззренческие, психологические факторы хрущевских демократических реформ и их влияние на развитие образования в Украине. Внимание акцентировано на коммуникативных аспектах общественных и образовательных трансформаций. | ru |
dc.description.abstract | Discovered and analyzed the genesis social principles of communication theory and practice in Education of Ukraine (the second half of the 40's - 50 years of the twentieth century). The historical, political, ideological, psychological factors Khrushchev democratic reforms and their impact on the development of education in Ukraine. Attention paid to the communicative aspects of social and educational transformation. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | комунікація | uk |
dc.subject | комунікативна парадигма | uk |
dc.subject | авторитаризм | uk |
dc.subject | монолог | uk |
dc.subject | ідеологізація | uk |
dc.subject | русифікація | uk |
dc.subject | діалог | uk |
dc.subject | демократичні реформи | uk |
dc.subject | образование | ru |
dc.subject | коммуникация | ru |
dc.subject | коммуникативная парадигма | ru |
dc.subject | авторитаризм | ru |
dc.subject | монолог | ru |
dc.subject | идеологизация | ru |
dc.subject | русификация | ru |
dc.subject | диалог | ru |
dc.subject | демократические реформы | ru |
dc.subject | education | en |
dc.subject | communication | en |
dc.subject | communication paradigm | en |
dc.subject | authoritarianism | en |
dc.subject | monologue | en |
dc.subject | monologue | en |
dc.subject | dialogue | en |
dc.subject | democratic reform | en |
dc.title | Суспільні засади ґенези теорії та практики комунікації в освіті України (друга половина 40-х – 50-ті роки ХХ століття) | uk |
dc.title.alternative | Общественные основы генезиса теории и практики коммуникации в образовании Украины (вторая половина 40-х - 50-е годы ХХ века) | ru |
dc.title.alternative | Social Principles genesis of the theory and practice of communication in education Ukraine (late 40's - 50 years of the twentieth century) | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 37.013 (477) | |