Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.contributor.authorЛесько, О. Й.uk
dc.contributor.authorПрыщак, Н. Д.ru
dc.contributor.authorЛесько, А. И.ru
dc.contributor.authorPryschak, M. D.en
dc.contributor.authorLesko, O. Y.en
dc.date.accessioned2016-03-31T16:05:53Z
dc.date.available2016-03-31T16:05:53Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationПрищак М. Д. Етичні та психологічні засади формування компетентності менеджера [Текст] / М. Д. Прищак, О. Й. Лесько // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів І Міжнародної науково-практична конференції, м. Вінниця, 25-27 вересня 212 р. – Вінниця : ВНТУ, 2012.– С. 89–92.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-483-3
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9286
dc.description.abstractВ статті проаналізована роль етичних та психологічних засад формування компетентності менеджера. Увага акцентується на необхідності введення в план підготовки менеджерів етичних та психологічних дисциплін та формування, відповідного сучасним вимогам розвитку бізнесу та менеджменту, змісту навчальних програм дисциплін.uk
dc.description.abstractВ статье проанализирована роль этических и психологических основ формирования компетентности менеджера. Внимание акцентируется на необходимости введения в план подготовки менеджеров этических и психологических дисциплин и формирования, соответствующего современным требованиям развития бизнеса и менеджмента, содержания учебных программ дисциплин.ru
dc.description.abstractIn the paper there has been analyzed the role of ethical and psychological principles of manager competence formation. There has been paid attention to the necessity of introduction of ethical and psychological subjects into the managers training plan and to formation of the content of educational subjects programs in accordance with modern requirements of business and management development.en
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectетикаuk
dc.subjectпсихологіяuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectкомпетентність менеджераuk
dc.subject5 рівень управлінняuk
dc.subjectпсихологія управління в організаціїuk
dc.subjectуправління працеюuk
dc.subjectуправління людьмиuk
dc.subjectуправління організацієюuk
dc.subjectэтикаuk_UA
dc.subjectпсихологияru
dc.subjectбизнесru
dc.subjectменеджментru
dc.subjectменеджерru
dc.subjectкомпетентность менеджераru
dc.subject5 уровень управленияru
dc.subjectпсихология управления в организацииru
dc.subjectуправления трудомru
dc.subjectуправление людьмиru
dc.subjectуправление организациейru
dc.subjectethicsen
dc.subjectpsychologyen
dc.subjectbusinessen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectmanageren
dc.subjectmanager competenceen
dc.subject5 levels of managementen
dc.subjectpsychology of management in the organizationen
dc.subjectlabor psychologyen
dc.subjectlabor psychologyen
dc.subjectorganization managementen
dc.titleЕтичні та психологічні засади формування компетентності менеджераuk
dc.title.alternativeЭтические и психологические основы формирования компетентности менеджераru
dc.title.alternativeEthical and psychological bases of formation of competence manageren
dc.typeArticle
dc.identifier.udc37.013.73.005.3


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію