dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.contributor.author | Прыщак, Н. Д. | ru |
dc.contributor.author | Pryschak, M. D. | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-31T16:50:10Z | |
dc.date.available | 2016-03-31T16:50:10Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Прищак М. Д. Методологічний концепт комунікативного підходу в освіті та педагогіці [Текст] / М. Д. Прищак // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів І Міжнародної науково-практична конференції, м. Вінниця, 25-27 вересня 2012 р. – Вінниця : ВНТУ, 2012.– С. 92–95. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-483-3 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9287 | |
dc.description.abstract | Зроблена спроба означення комунікативного підходу як важливого методологічного принципу освіти та педагогіки. Увага акцентується на аналізі комунікації як онтологічної, телеологічної та аксіологічної основи розвитку особистості (суспільства). Визначено характеристики комунікативного підходу. | uk |
dc.description.abstract | Сделана попытка определения коммуникативного подхода как значимого методологического принципа образования и педагогики. Внимание акцентируется на анализе коммуникации как онтологической, телеологической и аксиологической основе развития личности (общества). Определено характеристики коммуникативного подхода. | ru |
dc.description.abstract | The article attempts to denote communicational approach as an important methodological principle of education and pedagogy. Attention is focused on the analysis of communication as ontological, teleological and axiological foundations of personality development (society). Determined characteristics of the communicational approach. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | комунікація | uk |
dc.subject | педагогічна комунікація | uk |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk |
dc.subject | комунікативний підхід | uk |
dc.subject | особистісно орієнтована парадигма | uk |
dc.subject | характеристики комунікативного підходу | uk |
dc.subject | образование | ru |
dc.subject | педагогика | ru |
dc.subject | коммуникация | ru |
dc.subject | педагогическая коммуникация | ru |
dc.subject | педагогическое взаимодействие | ru |
dc.subject | коммуникативный подход | ru |
dc.subject | личностно ориентированая парадигма | ru |
dc.subject | характеристики коммуникативного подхода | ru |
dc.subject | education | en |
dc.subject | pedagogic | en |
dc.subject | communication | en |
dc.subject | pedagogical communication | en |
dc.subject | pedagogical interaction | en |
dc.subject | communicational approach | en |
dc.subject | personally oriented paradigm | en |
dc.subject | characteristics of the communicational approach | en |
dc.title | Методологічний концепт комунікативного підходу в освіті та педагогіці | uk |
dc.title.alternative | Методологический концепт коммуникативного подхода в образовании и педагогике | ru |
dc.title.alternative | The methodological concept of communicative approach in education and pedagogy | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 37.013.73:101 | |