Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.contributor.authorПрыщак, Н. Д.ru
dc.contributor.authorPryschak, M. D.en
dc.date.accessioned2016-03-31T16:50:10Z
dc.date.available2016-03-31T16:50:10Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationПрищак М. Д. Методологічний концепт комунікативного підходу в освіті та педагогіці [Текст] / М. Д. Прищак // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів І Міжнародної науково-практична конференції, м. Вінниця, 25-27 вересня 2012 р. – Вінниця : ВНТУ, 2012.– С. 92–95.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-483-3
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9287
dc.description.abstractЗроблена спроба означення комунікативного підходу як важливого методологічного принципу освіти та педагогіки. Увага акцентується на аналізі комунікації як онтологічної, телеологічної та аксіологічної основи розвитку особистості (суспільства). Визначено характеристики комунікативного підходу.uk
dc.description.abstractСделана попытка определения коммуникативного подхода как значимого методологического принципа образования и педагогики. Внимание акцентируется на анализе коммуникации как онтологической, телеологической и аксиологической основе развития личности (общества). Определено характеристики коммуникативного подхода.ru
dc.description.abstractThe article attempts to denote communicational approach as an important methodological principle of education and pedagogy. Attention is focused on the analysis of communication as ontological, teleological and axiological foundations of personality development (society). Determined characteristics of the communicational approach.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectпедагогічна комунікаціяuk
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk
dc.subjectкомунікативний підхідuk
dc.subjectособистісно орієнтована парадигмаuk
dc.subjectхарактеристики комунікативного підходуuk
dc.subjectобразованиеru
dc.subjectпедагогикаru
dc.subjectкоммуникацияru
dc.subjectпедагогическая коммуникацияru
dc.subjectпедагогическое взаимодействиеru
dc.subjectкоммуникативный подходru
dc.subjectличностно ориентированая парадигмаru
dc.subjectхарактеристики коммуникативного подходаru
dc.subjecteducationen
dc.subjectpedagogicen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectpedagogical communicationen
dc.subjectpedagogical interactionen
dc.subjectcommunicational approachen
dc.subjectpersonally oriented paradigmen
dc.subjectcharacteristics of the communicational approachen
dc.titleМетодологічний концепт комунікативного підходу в освіті та педагогіціuk
dc.title.alternativeМетодологический концепт коммуникативного подхода в образовании и педагогикеru
dc.title.alternativeThe methodological concept of communicative approach in education and pedagogyen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc37.013.73:101


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію