dc.contributor.author | Буяльська, Т. Б. | uk |
dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.contributor.author | Буяльская, Т. Б. | ru |
dc.contributor.author | Прыщак, Н. Д. | ru |
dc.contributor.author | Buyalska, T. B. | en |
dc.contributor.author | Pryschak, M. D. | en |
dc.date.accessioned | 2016-04-01T07:08:30Z | |
dc.date.available | 2016-04-01T07:08:30Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Буяльська Т. Б. Теоретичні аспекти адаптації студентів 1-го курсу до навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. Б. Буяльська, М. Д. Прищак // ІХ Міжнародної науково-практичної конференції “Гуманізм і освіта”, 10–12 червня 2008 р. : електронне наукове видання матеріалів конференції. - 2008. - Режим доступу : http://conf.vntu.edu.ua/humed/2008/txt/Buyalska.php. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9291 | |
dc.description.abstract | В статті розглядаються проблеми пов’язані з процесами адаптації студентів перших курсів до умов навчання у ВНЗ. Аналізуються базові фактори процесів адаптації. Акцентується увага на теоретичних аспектах проблеми. Визначається, як надзвичайно важлива, роль кураторів в практиці ефективного розв’язання проблем першокурсників в період їх адаптації. | uk |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются проблемы связанные с процессом адаптации студентов первых курсов к условиям обучения в вузах. Анализируются базовые факторы процессов адаптации. Акцентируется внимание на теоретических аспектах проблемы. Определяется, в качестве важнейшей, роль кураторов в практике эффективного решения проблем первокурсников в период их адаптации. | ru |
dc.description.abstract | The paper considers the issues related to the process of adaptation of the first year students to the educational conditions in the institution of higher education. There has been analyzed the basic factors of adaptation process. The attention is being focused on the theoretical aspects of the issues in question. The role of curators in the practice of efficient solution of the issues of the first year students adaptation has been determined as the most significant one. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | адаптація | uk |
dc.subject | куратор | uk |
dc.subject | фактори професійної, біологічної, соціальної, психологічної адаптації | uk |
dc.subject | індивідуальний підхід | uk |
dc.subject | внутрішні і зовнішні критерії адаптації | uk |
dc.subject | адаптация | ru |
dc.subject | куратор | ru |
dc.subject | факторы профессиональной, социальной, биологической, психологической адаптации | ru |
dc.subject | индивидуальный подход | ru |
dc.subject | внутренние и внешние критерии адаптации | ru |
dc.subject | adaptation | en |
dc.subject | curator | en |
dc.subject | factors of professional, biological, psychological adaptation | en |
dc.subject | individual approach | en |
dc.subject | internal and external adaptation criteria | en |
dc.title | Теоретичні аспекти адаптації студентів І-го курсу до навчання у ВНЗ | uk |
dc.title.alternative | Теоретические аспекты адаптации студентов І-го курса к обучению в ВУЗе | ru |
dc.title.alternative | Theoretical aspects of adaptation of students 1st course to study at university | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378.14 | |