Пошук асоціативних правил для прийняття рішень в маркетинговій діяльності
Автор
Савчук, Т. О.
Приймак, Н. В.
Дата
2015Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. КН [813]
Анотації
У статті запропоновано підхід до пошуку асоціативних правил з використанням модифікованого FPG-алгоритму і нечіткої логіки, що може бути використаний при прийнятті рішень в маркетинговій діяльності. За допомогою його використання збільшено швидкодію пошуку та підвищено інформативність знайдених
асоціативних залежностей. The article reviews approach of searching associative rules using fuzzy logic and modified FPG-algorithm, and can be used during
decision making in marketing activities. Searching speed and informative of found associative relationships increased by using this approach.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9310