Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавчук, Т. О.uk
dc.contributor.authorПриймак, Н. В.uk
dc.date.accessioned2016-04-04T09:30:05Z
dc.date.available2016-04-04T09:30:05Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСавчук Т. О. Пошук асоціативних правил для прийняття рішень в маркетинговій діяльності [Текст] / Т. О. Савчук, Н. В. Приймак //Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах : міжнародний науковотехнічний журнал. – Хмельницький, 2015. – № 3. – С. 196-199.uk
dc.identifier.issn2219-9365
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9310
dc.description.abstractУ статті запропоновано підхід до пошуку асоціативних правил з використанням модифікованого FPG-алгоритму і нечіткої логіки, що може бути використаний при прийнятті рішень в маркетинговій діяльності. За допомогою його використання збільшено швидкодію пошуку та підвищено інформативність знайдених асоціативних залежностей.uk
dc.description.abstractThe article reviews approach of searching associative rules using fuzzy logic and modified FPG-algorithm, and can be used during decision making in marketing activities. Searching speed and informative of found associative relationships increased by using this approach.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectасоціативні правилаuk
dc.subjectFPG-алгоритмuk
dc.subjectнечітка логікаuk
dc.subjectприйняття рішеньuk
dc.subjectmarketing activityen
dc.subjectassociation rulesen
dc.subjectFPG-algorithmen
dc.subjectfuzzy logicen
dc.subjectdecision makingen
dc.titleПошук асоціативних правил для прийняття рішень в маркетинговій діяльностіuk
dc.title.alternativeSearching of association rules for decision-making in marketing activityen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004. 8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію