Пошук асоціативних правил для прийняття рішень в маркетинговій діяльності
Автор
Савчук, Т. О.
Приймак, Н. В.
Дата
2015Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. КН [806]
Анотації
У статті запропоновано підхід до пошуку асоціативних правил з використанням модифікованого FPG-алгоритму і нечіткої логіки, що може бути використаний при прийнятті рішень в маркетинговій діяльності. За допомогою його використання збільшено швидкодію пошуку та підвищено інформативність знайдених
асоціативних залежностей. The article reviews approach of searching associative rules using fuzzy logic and modified FPG-algorithm, and can be used during
decision making in marketing activities. Searching speed and informative of found associative relationships increased by using this approach.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9310