dc.contributor.author | Крупський, Я. В. | uk |
dc.contributor.author | Крупский, Я. В. | ru |
dc.contributor.author | Krupskyy, Ya. V. | en |
dc.date.accessioned | 2016-04-18T18:32:42Z | |
dc.date.available | 2016-04-18T18:32:42Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Крупський Я. В. Перевірка ефективності використання навчальних Maple-тренажерів для організації самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / Я. В. Крупський // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2012. - № 1. - Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/612. | uk |
dc.identifier.issn | 2076-8184 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9484 | |
dc.description.abstract | У статті описані основні етапи і зміст педагогічного експерименту з використання навчальних Maple-тренажерів для організації самостійної роботи студентів технічних спеціальностей. Отримані результати проведеного експерименту вказують на ефективність впровадження розробленої нами методики використання системи комп’ютерної алгебри Maple у вигляді навчальних Maple-тренажерів для підвищення мотивації учасників навчально-виховного процесу, встановлення зворотного зв’язку з кожним студентом на визначених етапах навчання, а також для розвитку практичних компетентностей з вищої математики студентів технічних спеціальностей. | uk |
dc.description.abstract | В статье описаны основные этапы и содержание педагогического эксперимента по использованию учебных Maple-тренажеров для организации самостоятельной работы студентов технических специальностей. Полученные результаты проведенного эксперимента указывают на эффективность внедрения разработанной нами методики использования системы компьютерной алгебры Maple в виде учебных Maple-тренажеров для повышения мотивации участников учебно-воспитательного процесса, установление обратной связи с каждым студентом на определенных этапах обучения, а также для развития практических компетенций по высшей математике студентов технических специальностей. | ru |
dc.description.abstract | The article describes the main stages and content of pedagogical experiment on the use of educational Maple-simulators for the organization of independent work of students of technical specialties. The results of the experiment show the effectiveness of the implementation of our methods using computer algebra system Maple as Maple-training simulators to increase the motivation of participants in the educational process, the establishment of feedback from each student at certain stages of training and practical competencies development on higher mathematics of students of technical specialties. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Інститут інформаційних технологій і засобів навчання | uk |
dc.subject | педагогічний експеримент | uk |
dc.subject | практична компетентність | uk |
dc.subject | самостійна робота студента | uk |
dc.subject | навчальні Maple-тренажери | uk |
dc.subject | вища математика | uk |
dc.subject | Maple | uk |
dc.subject | педагогический эксперимент | ru |
dc.subject | практическая компетентность | ru |
dc.subject | самостоятельная работа студента | ru |
dc.subject | учебные Maple-тренажеры | ru |
dc.subject | высшая математика | ru |
dc.subject | pedagogical experiment | en |
dc.subject | practical competence | en |
dc.subject | self-study student | en |
dc.subject | educational Maple-simulators | en |
dc.subject | higher mathematics | en |
dc.title | Перевірка ефективності використання навчальних Maple-тренажерів для організації самостійної роботи студентів | uk |
dc.title.alternative | Проверка эффективности использования Maple-тренажеров организации самостоятельной работы студентов | ru |
dc.title.alternative | Check of the efficiency of educational Maple-simulators for organization of students independent work | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378.147:51 | |