Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКрупський, Я. В.uk
dc.contributor.authorКрупский, Я. В.ru
dc.contributor.authorKrupskyy, Ya. V.en
dc.date.accessioned2016-04-18T18:32:42Z
dc.date.available2016-04-18T18:32:42Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationКрупський Я. В. Перевірка ефективності використання навчальних Maple-тренажерів для організації самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / Я. В. Крупський // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2012. - № 1. - Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/612.uk
dc.identifier.issn2076-8184
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9484
dc.description.abstractУ статті описані основні етапи і зміст педагогічного експерименту з використання навчальних Maple-тренажерів для організації самостійної роботи студентів технічних спеціальностей. Отримані результати проведеного експерименту вказують на ефективність впровадження розробленої нами методики використання системи комп’ютерної алгебри Maple у вигляді навчальних Maple-тренажерів для підвищення мотивації учасників навчально-виховного процесу, встановлення зворотного зв’язку з кожним студентом на визначених етапах навчання, а також для розвитку практичних компетентностей з вищої математики студентів технічних спеціальностей.uk
dc.description.abstractВ статье описаны основные этапы и содержание педагогического эксперимента по использованию учебных Maple-тренажеров для организации самостоятельной работы студентов технических специальностей. Полученные результаты проведенного эксперимента указывают на эффективность внедрения разработанной нами методики использования системы компьютерной алгебры Maple в виде учебных Maple-тренажеров для повышения мотивации участников учебно-воспитательного процесса, установление обратной связи с каждым студентом на определенных этапах обучения, а также для развития практических компетенций по высшей математике студентов технических специальностей.ru
dc.description.abstractThe article describes the main stages and content of pedagogical experiment on the use of educational Maple-simulators for the organization of independent work of students of technical specialties. The results of the experiment show the effectiveness of the implementation of our methods using computer algebra system Maple as Maple-training simulators to increase the motivation of participants in the educational process, the establishment of feedback from each student at certain stages of training and practical competencies development on higher mathematics of students of technical specialties.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherІнститут інформаційних технологій і засобів навчанняuk
dc.subjectпедагогічний експериментuk
dc.subjectпрактична компетентністьuk
dc.subjectсамостійна робота студентаuk
dc.subjectнавчальні Maple-тренажериuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectMapleuk
dc.subjectпедагогический экспериментru
dc.subjectпрактическая компетентностьru
dc.subjectсамостоятельная работа студентаru
dc.subjectучебные Maple-тренажерыru
dc.subjectвысшая математикаru
dc.subjectpedagogical experimenten
dc.subjectpractical competenceen
dc.subjectself-study studenten
dc.subjecteducational Maple-simulatorsen
dc.subjecthigher mathematicsen
dc.titleПеревірка ефективності використання навчальних Maple-тренажерів для організації самостійної роботи студентівuk
dc.title.alternativeПроверка эффективности использования Maple-тренажеров организации самостоятельной работы студентовru
dc.title.alternativeCheck of the efficiency of educational Maple-simulators for organization of students independent worken
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147:51


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію