OER MOOC Courses as an Implementation Tool of Regional Policy of the European Union
Автор
Romanyuk, O. N.
Adackalitei, A.
Rusu, I.
Романюк, О. Н.
Дата
2015Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1384]
Анотації
This article is devoted to the use of elearning as an implementation tool of regional policy of the European Union. This article attempts to bring the innovative capacity of elearning to educate citizens on the topic of EU regional development policies, and to identify and specify elearning innovations that are directly relevant to the needs Rural SMEs and microenterprises in EU regions. This requires linking various different arenas of European policy: Common agricultural policy, information society, business policy, education policy and social and regional policies. Elearning providers also face significant costs that hamper the adjustment process: production software, multimedia content and learning management platforms. A major problem is the often limited recyclability of learning objects and learning scenarios; so if the learner groups are small, the return on investment may be insufficient. Innovative elearning includes new approaches to recycling content (content sharing) and learning scenarios. Modern computers are generally overspecified for the needs of most e learning applications..
Цю статтю присвячено використанню електронного навчання в якості інструменту реалізації регіональної політики Європейського Союзу. Ця стаття намагається довести інноваційний потенціалу= електронного навчання з метою навчання громадян на тему політики регіонального розвитку ЄС, а також визначити і вказати адресу електронного навчання інновацій, які мають безпосереднє відношення до потреб сільських МСП і мікропідприємств у регіонах ЄС. Це вимагає ув'язки різних арен європейської політики: загальної сільськогосподарської політики, інформаційного суспільства, бізнесполітики, політики в галузі освіти та соціальної і регіональної політики. Постачальники електронного навчання також стикаються зі значними витратами, які перешкоджають процесу коригування: виробництво програмного забезпечення, мультимедійного контенту та навчальних платформ управління. Основною проблемою є обмеження вторинної переробки навчальних об'єктів і навчання сценаріїв; так що якщо кількість учнів у групі невелика,то окупність інвестицій може бути недостатньо. Інноваційне електронне навчання включає в себе нові підходи до змісту переробки (обміну контентом) і сценаріїв навчання. Сучасні комп'ютери, як правило, задовольняють задані потреби більшості додатків електронного навчання. Багато країн мають схеми, де комп'ютери перероблених промисловості і торгівлі, освіти. Цю статтю присвячено використанню електронного навчання в якості інструменту реалізації регіональної політики
Європейського Союзу. Ця стаття намагається довести інноваційний потенціалу= електронного навчання з метою навчання
громадян на тему політики регіонального розвитку ЄС, а також визначити і вказати адресу електронного навчання інновацій,
які мають безпосереднє відношення до потреб сільських МСП і мікропідприємств у регіонах ЄС. Це вимагає ув'язки різних арен
європейської політики: загальної сільськогосподарської політики, інформаційного суспільства, бізнесполітики, політики в галузі
освіти та соціальної і регіональної політики. Постачальники електронного навчання також стикаються зі значними
витратами, які перешкоджають процесу коригування: виробництво програмного забезпечення, мультимедійного контенту та
навчальних платформ управління. Основною проблемою є обмеження вторинної переробки навчальних об'єктів і навчання
сценаріїв; так що якщо кількість учнів у групі невелика,то окупність інвестицій може бути недостатньо. Інноваційне
електронне навчання включає в себе нові підходи до змісту переробки (обміну контентом) і сценаріїв навчання. Сучасні
комп'ютери, як правило, задовольняють задані потреби більшості додатків електронного навчання. Багато країн мають
схеми, де комп'ютери перероблених промисловості і торгівлі, освіти
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26040