Інноваційна модель керівника закладу освіти в сучасних умовах: управлінський аспект
Автор
Макеєва, Н. В.
Сполуденна, Я. А.
Столяренко, О. В.
Дата
2019Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
В статті представлена інноваційна модель керівника закладу освіти, що використовується у
підготовці фахівців магістерського рівня вищої освіти галузі знань: 07 Управління та адміністрування;
073 Менеджмент. Управління освітнім закладом (за типом). Підкреслено важливість врахування сучасних
освітніх тенденцій і змін. Охарактеризовано мотиваційно-цільовий, когнітивний, операційно-діяльнісний,
рефлексивно-оцінювальний компоненти підготовки випускників магістерської програми до педагогічної
управлінської діяльності. Наголошується на модернізації змісту, форм і методів у формуванні керівника нового
типу. The article presents the innovative model of the head of the educational institution used in the training
of Master Degree students in the field of knowledge: 07 Management and Administration; 073 Management.
Educational Establishment management (by type).The importance of content, forms and methods of management
modernization in the process of a new type of a manager‟s formation is emphasized The motivational-target, cognitive,
operational-activity, reflexivity-evaluation components of preparation of graduates of the master's program for
pedagogical management activity are characterized. It is emphasized on the modernization of content, forms and
methods in the formation of a new type of manager.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27783