Комбінаторика та розуміння як альтернативи сучасного пізнавального процесу
Анотації
У доповіді автор протестує проти технологізації пізнання, що прямо веде до
перетворення людини на агента технологічного процесу з перспективою подальшого виключення
її із пізнавальної діяльності. На думку автора, сучасне пізнання та оперування знанням
передбачає культивування мистецтва комбінаторики, а не такого розуміння, що мало би
привести людину до сутнісного ототожнення з предметом пізнання. Автор переконаний, що
означені тенденції суперечать філософському розумінню структури знання та сутності
людської особистості. The author protests against the technologization of knowledge that directly leads to the
transformation of man into the agent of technologycal process with the prospect of further excluding him
from educational activities. According to the author, modern and operation with knowledge involves the
cultivation of the art of combinatorics, but not to understanding that would lead a person to the essential
identification with senses of the object of knowledge. The author is convinced that the described trends
are contrary to the philosophical understanding of the structure of knowledge and of the Self.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28117