• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2016
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2016
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Передумови тлумачення філософських основ наукового пізнання як метафізичних

Автор
Рошкулець, Р.
Roshkulets, R.
Рошкулец, Р.
Дата
2016
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2016 [63]
Анотації
Розглянуто варіанти тлумачення філософських основ наукового знання як метафізичних. Також ми звернули увагу на історико-філософські витоки метафізичності науки, на світоглядне і практичне спрямування метафізики. Крім того, спробували заперечити кілька напрямів критики метафізики, зокрема, як непрактичного знання. А ще звернулись до освітнього потенціалу метафізики як фактора гуманізації освіти.
 
There were investigated some kinds of interpretation of metaphysical component of scientific knowledge as philosophical one. We have also paid attention on historic-philosophical sources of metaphysical senses of science as well as on Weltanschauung and practical trends in methaphisics. We attempted to deny some directions of critique of metaphysics for example as non-practical knowedge. We also have shown educational potentiality of metaphysics as factor of humanization of education.
 
Рассмотрены варианты истолкования метафизической составляющей научного знания как философского. Также мы обратили внимание на историко-философские истоки метафизичности науки, на мировоззренческую и практическую направленность метафизики. Кроме того, попытались опровергнуть несколько направлений критики метафизики, в частности, как непрактичного знания. А еще обратились к образовательному потенциалу метафизики как фактора гуманизации образования.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28140
Відкрити
1561-5677-1-PB.pdf (24.45Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ