dc.contributor.author | Рошкулець, Р. | uk |
dc.contributor.author | Roshkulets, R. | en |
dc.contributor.author | Рошкулец, Р. | ru |
dc.date.accessioned | 2019-12-30T08:43:30Z | |
dc.date.available | 2019-12-30T08:43:30Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Рошкулець Р. Передумови тлумачення філософських основ наукового пізнання як метафізичних [Текст] / Р. Рошкулець // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 140–141. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28140 | |
dc.description.abstract | Розглянуто варіанти тлумачення філософських основ наукового знання як метафізичних.
Також ми звернули увагу на історико-філософські витоки метафізичності науки, на світоглядне і
практичне спрямування метафізики. Крім того, спробували заперечити кілька напрямів критики
метафізики, зокрема, як непрактичного знання. А ще звернулись до освітнього потенціалу
метафізики як фактора гуманізації освіти. | uk |
dc.description.abstract | There were investigated some kinds of interpretation of metaphysical component of scientific
knowledge as philosophical one. We have also paid attention on historic-philosophical sources of
metaphysical senses of science as well as on Weltanschauung and practical trends in methaphisics. We
attempted to deny some directions of critique of metaphysics for example as non-practical knowedge. We
also have shown educational potentiality of metaphysics as factor of humanization of education. | en |
dc.description.abstract | Рассмотрены варианты истолкования метафизической составляющей научного знания
как философского. Также мы обратили внимание на историко-философские истоки
метафизичности науки, на мировоззренческую и практическую направленность метафизики.
Кроме того, попытались опровергнуть несколько направлений критики метафизики, в
частности, как непрактичного знания. А еще обратились к образовательному потенциалу
метафизики как фактора гуманизации образования. | ru |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. : 140-141. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2016/paper/view/1561 | |
dc.subject | метафізика | uk |
dc.subject | наука | uk |
dc.subject | постпозитивізм | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | знання | uk |
dc.subject | metaphysics | en |
dc.subject | science | en |
dc.subject | postpositivism | en |
dc.subject | education | en |
dc.subject | knowledge | en |
dc.subject | метафизика | ru |
dc.subject | наука | ru |
dc.subject | постпозиивизм | ru |
dc.subject | образование | ru |
dc.subject | знание | ru |
dc.title | Передумови тлумачення філософських основ наукового пізнання як метафізичних | uk |
dc.title.alternative | Bases of interpretation philosophical sources of scientific knowledge as metaphysical one | en |
dc.title.alternative | Предусловия истолкования философских основ науки в качестве метафизических | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 165:11 | |