Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРошкулець, Р.uk
dc.contributor.authorRoshkulets, R.en
dc.contributor.authorРошкулец, Р.ru
dc.date.accessioned2019-12-30T08:43:30Z
dc.date.available2019-12-30T08:43:30Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationРошкулець Р. Передумови тлумачення філософських основ наукового пізнання як метафізичних [Текст] / Р. Рошкулець // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 140–141.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28140
dc.description.abstractРозглянуто варіанти тлумачення філософських основ наукового знання як метафізичних. Також ми звернули увагу на історико-філософські витоки метафізичності науки, на світоглядне і практичне спрямування метафізики. Крім того, спробували заперечити кілька напрямів критики метафізики, зокрема, як непрактичного знання. А ще звернулись до освітнього потенціалу метафізики як фактора гуманізації освіти.uk
dc.description.abstractThere were investigated some kinds of interpretation of metaphysical component of scientific knowledge as philosophical one. We have also paid attention on historic-philosophical sources of metaphysical senses of science as well as on Weltanschauung and practical trends in methaphisics. We attempted to deny some directions of critique of metaphysics for example as non-practical knowedge. We also have shown educational potentiality of metaphysics as factor of humanization of education.en
dc.description.abstractРассмотрены варианты истолкования метафизической составляющей научного знания как философского. Также мы обратили внимание на историко-философские истоки метафизичности науки, на мировоззренческую и практическую направленность метафизики. Кроме того, попытались опровергнуть несколько направлений критики метафизики, в частности, как непрактичного знания. А еще обратились к образовательному потенциалу метафизики как фактора гуманизации образования.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. : 140-141.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2016/paper/view/1561
dc.subjectметафізикаuk
dc.subjectнаукаuk
dc.subjectпостпозитивізмuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectmetaphysicsen
dc.subjectscienceen
dc.subjectpostpositivismen
dc.subjecteducationen
dc.subjectknowledgeen
dc.subjectметафизикаru
dc.subjectнаукаru
dc.subjectпостпозиивизмru
dc.subjectобразованиеru
dc.subjectзнаниеru
dc.titleПередумови тлумачення філософських основ наукового пізнання як метафізичнихuk
dc.title.alternativeBases of interpretation philosophical sources of scientific knowledge as metaphysical oneen
dc.title.alternativeПредусловия истолкования философских основ науки в качестве метафизическихru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc165:11


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію