Використання нейронних мереж для реалізації адаптивної складності на основі аналізу майстерності гравця у комп’ютерних іграх
Автор
Доценко, Д. В.
Романюк, О. Н.
Шевчук, Р. П.
Дата
2023Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1683]
Анотації
У роботі було розглянуто питання керування ігровою складністю з метою збільшення цільової аудиторії гри. Запропоновано використання нейронних мереж для аналізу майстерності користувача та адаптивної зміни складності гри з урахуванням здібностей гравця. Проаналізовано переваги використання рекурентних нейронних мереж та архітектури пам'яті. Запропоновано цикл роботи нейронної мережі для адаптивної зміни складності.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38080

