Оптимізація довжини кузовів міських електробусів за заданою пасажировмістимістю
Анотації
The rationale for the use of a 4x2.1 wheel formula and a layout with minimized front and rear overhangs and the placement of passenger doors within their wheelbase for the creation of promising and competitive single city electric buses is presented. A method for optimizing the length of the bodies of the designed promising urban electric buses is proposed for the given parameters of passenger capacity - the nominal capacity of the number of single passenger seats. Наведено обґрунтування доцільності застосування для створення перспективних і конкурентоздатних одинарних міських електробусів колісної формули 4х2.1 та компонувальної схеми з мінімізованим переднім і заднім звисами та розміщенням пасажирських дверей у межах їх колісної бази. Запропонована методика оптимізації довжини кузовів проектованих перспективних міських електробусів за умови заданих параметрів пасажировмістимості – номінальної вмістимості та кількості одинарних пасажирських сидінь.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/40980