• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Аналіз аналогів програмного застосунку для інтерактивного навчання гри на гітарі

Автор
Могір, Р. В.
Ліщинська, Л. Б.
Дата
2024
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ПЗ [1511]
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024) [149]
Анотації
Розглянуто основні аналоги застосунків для інтерактивного навчання гри на гітарі та проведено їх порівняльний аналіз з розроблюваним програмним застосунком.
 
The main analogs of applications for interactive guitar learning have been reviewed, and a comparative analysis with the developed software application has been conducted.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43174
Відкрити
21725-76852-1-PB.pdf (439.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ