Ключові особливості маркетингової концепції "jobs to be done"
Анотації
При створенні продуктів, команда завжди орієнтується на користувачів. Традиційні методи добре справляється, коли ви працюєте з уже відомою аудиторією продукту. Але коли потрібно придумати новий продукт і залучити нових користувачів, є більш ефективний спосіб. Щогодини в світі відкривається близько 11 тисяч стартапів - це понад 100 мільйонів в рік. 90% з них чекає провал. Чому? Ключова причина: «вони створюють продукти, які нікому не потрібні». Чому за JTBD майбутнє маркетингу? Справа в тому, що традиційний підхід, який проповідує більшість маркетологів - це або концентрація на продукті і його функціональності (холодильник з виходом в інтернет), або розбивка аудиторії на групи за віковою, статевою ознаками або рівнем доходу. When creating products, the team always focuses on users. Traditional methods work well when you work with an already known product audience. But when you need to come up with a new product and attract new users, there is a more effective way. Every year about 11 thousand startups open in the world - more than 100 million a year. 90% of them are waiting for failure. Why? The key reason: "they create products that no one needs." Why is JTBD the future of marketing? The fact is that the traditional approach that most marketers preach is either to focus on the product and its functionality (a refrigerator with Internet access), or to divide the audience into groups according to age, gender, or income level.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/45522