Дослідження застосування інструментів цифрового маркетингу в рекламно-збутовій діяльності тов «сільпо-фуд»
Анотації
Сучасна економіка, в якій працює ТОВ «Сільпо-Фуд», відзначається загостреною конкуренцією між компаніями. У статті досліджені інструменти цифрового маркетингу, які у своїй рекламно-збутовій діяльності застосовує ТОВ «Сільпо-Фуд», їх місце при формуванні системи просування та підтримки необхідного інформаційного поля навколо компанії при зростаючій ролі інтернету та новітніх технологій, дана характеристика основним інструментам цифрового маркетингу, що використовує компанія. The modern economy in which LLC «Silpo-Food» operates is characterized by heightened competition among companies. The article explores the digital marketing tools utilized by LLC «Silpo-Food» in its advertising and sales activities, their role in shaping the promotion system, and maintaining the necessary informational environment around the company amidst the growing influence of the internet and advanced technologies. This characterization focuses on the primary digital marketing tools employed by the company.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47117

