Вплив соціальних мереж на рекламні компанії 21 століття та оцінка можливостей для масштабування бізнесу за допомогою web3 інтернету та блокчейн технологіям
Abstract
гігантів на світовій арені та потенційний перехід до нового етапу - web3 маркетингу, завдяки розвитку та модернізації блокчейн технологій. Рекламні платформи вже змінюють маркетингові стратегії та взаємодію з клієнтами завдяки таргетованому та чуттєвому маркетингу, а також обговорюються можливості та виклики, що стоять перед індустрією при впровадженні централізованих та децентралізованих технологій в екосистемі блокчейн. on the global stage and the potential transition to a new phase—web3 marketing, facilitated by the development and modernization of blockchain technologies. Advertising platforms are already transforming marketing strategies and client interactions through targeted and sensory marketing. Additionally, the opportunities and challenges facing the industry with the implementation of centralized and decentralized technologies within the blockchain ecosystem are discussed.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47210

