Побудова індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів за допомогою можливостей штучного інтелекту
Анотації
траєкторій студентів. Авторами проаналізовано різні аспекти використання штучного інтелекту в освіті, зокрема, персоналізоване навчання, адаптивність та прогностичний аналіз. Детально розглядаються переваги і недоліки використання цих технологій у побудові індивідуальних освітніх траєкторій. Висновки статті вказують на потенціал штучного інтелекту для оптимізації навчання та підвищення ефективності освітнього процесу, а також на необхідність врахування його обмежень та етичних аспектів. trajectories of students. The authors analyse various aspects of the use of artificial intelligence in education, including personalised learning, adaptability and predictive analysis. The advantages and disadvantages of using these technologies in building individual educational trajectories are discussed in detail. The conclusions of the article point to the potential of artificial intelligence to optimise learning and increase the efficiency of the educational process, as well as to the need to take into account its limitations and ethical aspects.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47247

