• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Онлайн-лекції: досвід найкращих американських університетів

Автор
Клиш, В. М.
Залюбівська, О. Б.
Zaliubivska, O. B.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025) [960]
Анотації
У статті розглядається досвід провідних університетів США (MIT, Harvard, Stanford, Caltech, University of Pennsylvania) у переході на онлайн-формат навчання під час пандемії COVID-19. Окрему увагу приділено вивченню потенціалу довготривалих змін у навчальному процесі та організації освітнього середовища. Використання онлайн-платформ, змішане навчання, гібридні моделі викладання і нові підходи до оцінювання стали ключовими елементами адаптації університетів до нових умов. Пандемія стала каталізатором для експериментів з освітніми практиками, які можуть зберегти свою актуальність і в постпандемічний період.
 
The article examines the experience of leading US universities (MIT, Harvard, Stanford, Caltech, University of Pennsylvania) in switching to an online learning format during the COVID-19 pandemic. Particular attention is paid to the potential for long-term changes in the learning process and the organisation of the educational environment. The use of online platforms, blended learning, hybrid teaching models, and new approaches to assessment have become key elements in the adaptation of universities to the new environment. The pandemic has become a catalyst for experimenting with educational practices that may remain relevant in the post-pandemic period.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47664
Відкрити
22777.pdf (237.8Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ