Онтологічне моделювання бази знань гри «Dota 2»
Автор
Струнь, В. А.
Сілагін, О. В.
Сілагін, Є. О.
Silagin, O. V.
Silagin, Y. O.
Дата
2025Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У роботі проведено онтологічне моделювання предметної області «гра «Dota2»». Проаналізовано можливості середовища розробки онтологій Protégé в контексті заявленої предметної області. Вибрано базовий принцип моделювання онтології у вигляді семантичної мережі, яку можна поступово розширювати, поглиблюючи знання про предметну область. The paper deals with the ontological modeling of the subject area “game “Dota””. The possibilities of the Protégé ontology development environment in the context of the stated subject area are analyzed. The basic principle of modeling an ontology in the form of a semantic network, which can be gradually expanded by deepening knowledge about the subject area, is chosen.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47665

