Індивідуалізоване вивчення івриту за допомогою трансформерних моделей ші: педагогічні можливості та виклики
Автор
Недашківський, Є. А.
Колесницький, О. К.
Дата
2025Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У статті проаналізовано потенціал трансформерних моделей штучного інтелекту у викладанні івриту як малопоширеної мови. Розглянуто функціональні можливості моделей GPT, BERT, AlephBERT у створенні навчальних матеріалів, зворотному зв’язку та мовній практиці. Окреслено ключові педагогічні виклики – якість контенту, етика та роль викладача. Зроблено висновок про перспективність інтеграції ШІ за умови педагогічного супроводу та культурної адаптації. This article analyzes the potential of transformer-based artificial intelligence models in teaching Hebrew as a lowresource language. It examines the capabilities of GPT, BERT, and AlephBERT for generating educational materials, providing feedback, and supporting language practice. Key pedagogical challenges – such as content quality, ethics, and the teacher’s role – are outlined. The study concludes that AI integration is promising if supported by proper pedagogical guidance and cultural adaptation.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47732

